Tekmovanje ACM iz računalništva in informatike
Anketa o 18. tekmovanju ACM v znanju računalništva
[Kazalo: nekaj opažanj, statistike po skupinah, prva, druga, tretja skupina.]
Če bi rad kdo v zvezi s tem tekmovanjem še kaj povedal ali vprašal, naj nam piše na rtk-info@ijs.si.
Dobili smo 31 izpolnjenih anketnih obrazcev iz prve skupine, 11 iz druge in 10 iz tretje skupine. Podobno kot v zadnjih nekaj letih smo anketo tudi tokrat izvedli prek spletne strani 1ka.si.
Nekaj opažanj
Podobno kot v prejšnjih letih so skoraj vsi tekmovalci za tekmovanje izvedeli od mentorjev. Nekaj je tudi takih, ki so zanj izvedeli na naši spletni strani.
-
S trajanjem tekmovanja in številom nalog so večinoma še kar zadovoljni, še bolj kot lani. Nekaj ljudi si želi manj nalog pri enakem času tekmovanja; nekaj je tudi glasov za več ali manj časa pri enakem številu nalog (ti dvoji so celo uravnoteženi).
-
Še vedno je največ takih tekmovalcev, ki so se naučili programirati sami (takih so slabe tri četrtine) in/ali v šoli pri pouku (takih je slaba polovica, kar je malo več kot lani). Približno dve petini tekmovalcev pa sta se naučili programirati (tudi) na krožkih in tečajih.
-
V opisu nalog za I. in II. skupino načeloma navajamo deklaracije v pascalu, C/C++, C#, pythonu in javi, vendar jih zadnja leta praviloma poskušamo napisati v bolj splošni obliki, ki ni specifična za noben posamezen programski jezik. Delež tekmovalcev, ki deklaracije zdaj razume, je visok, podobno kot lani. Pri vprašanju o tem, katere jezike bi še želeli videti v deklaracijah, je bil edini dodatni predlog lua.
-
Pri vprašanju o izvorni kodi rešitev (ki jih letos objavljamo v C++, za prvo skupino pa tudi v pythonu) je delež tekmovalcev, ki pravijo, da jih ne razumejo, podoben kot prejšnja leta, v prvi skupini je še manjši kot lani, v drugi pa malo večji. Predlogov za druge jezike v rešitvah je bilo malo: dva za python (v drugi skupini), po eden za javo in zig (v prvi skupini).
-
Vprašanja o tem, katere programske jezike tekmovalci poznajo, so bila letos strukturirana enako kot prejšnja leta: pri vsakem jeziku naj bi tekmovalec tudi navedel, koliko programov je že napisal v njem in kako dolg je bil najkrajši od njih. V tabeli spodaj smo uporabili te odgovore tako, da tistih, ki so napisali v nekem jeziku 10 programov ali manj, in tistih, ki so napisali v njem le programe, dolge največ 20 vrstic, preprosto nismo šteli. Tako nam ne bodo meglili slike tisti, ki bi drugače našteli vse jezike, za katere so vsaj približno slišali.
V prvi skupini letos največ ljudi pozna python, ki mu potem z velikim zaostankom sledijo java, C#, C/C++ in javascript (zanimivo je, da je na tekmovanju sicer uporabljalo C# zelo malo ljudi). Tudi v drugi skupini leto največ ljudi pozna python, z majhnim zaostankom mu sledi C/C++, nato pa java in C#. V tretji skupini največ ljudi pozna C/C++, z majhnim zaostankom mu sledi python; ostali jeziki so redki, vendar je to gotovo tudi zaradi majhnega števila izpolnjenih anket.
-
Pri vprašanju, ali so tekmovalci zadovoljni s sistemom za oddajo odgovorov prek računalnika (v I. in II. skupini), so bili letos kar zadovoljni, saj večjih tehničnih težav ni bilo. Nekaj tekmovalcev je predlagalo, da bi želeli svoje rešitve oddajati kot datoteke (namesto jih pisati ali prilepiti v obrazec) ali da bi želeli v spletnem urejevalniku kode imeti syntax highlighting.
Podobno kot lani so imeli tekmovalci 1. in 2. skupine tudi letos na tekmovalnih računalnikih na voljo prevajalnike in IDE-je. Tudi letos je bilo to lepo sprejeto, edino en tekmovalec pravi, da menda ni imel razhroščevalnika za C++ (če je to res, je morala biti pomota in je škoda, da ni povedal že na tekmovanju, da bi ga presedli za kak drug računalnik).
O nalogah:
-
V povprečju so se zdele tekmovalcem vseh treh skupinah primerno težke, v drugi morda sicer za malenkost težje kot ponavadi. Če pri vsaki nalogi pogledamo povprečje mnenj o zahtevnosti te naloge (1 = prelahka, 2 = lahka, 3 = primerna, 4 = težka, 5 = pretežka) in vzamemo povprečje tega po vseh petih nalogah, dobimo: 3,24 v prvi skupini, 3,61 v drugi in 3,40 v tretji skupini.
V I. skupini se je zdela tekmovalcem malo težja predvsem naloga 1.5 (videostena), deloma pa tudi 1.4 (oviratlon); pri slednji je to lažje razumeti, ker je geometrijska. Kot najlažjo pa so ocenili nalogo 1.2 (kibi, mebi).
V II. skupini je kot težja izstopala naloga 2.2 (tehtnica), morda zato, ker je za rešitev zahtevala bodisi nekaj matematičnega razmišljanja bodisi rekurzijo. Kot najlažjo pa so v tej skupini ocenili nalogo 2.3 (konkordanca); toda pogled na njihove rešitve kaže, da so jo mnogi narobe razumeli in si jo tako poenostavili (npr. obravnavali vsako vrstico posebej, ločeno od ostalih).
V III. skupini se jim je zdela težja predvsem naloga 3.5 (urejanje z medianami), najbrž zato, ker je bolj nekonvencionalne oblike (interaktivna naloga). Najlažji sta se jim zdeli nalogi 3.1 (padalski izlet) in 3.2 (ulične luči), ki sta bili tudi mišljeni kot lažji.
-
Človek bi pričakoval, da tekmovalci pri nalogah, ki so se jim zdele težje, dosežejo manj točk. Podobno kot prejšnja leta smo računali korelacijski koeficient med tem, kako težka se je zdela naloga tekmovalcem, in tem, kolikšen delež točk so pri njej v povprečju dosegli; letos ta korelacija ni posebej velika (R2 = 0,34, v prejšnjih letih 0,48, 0,42, 0,68, 0,71, 0,67, 0,70, 0,39, 0,57, 0,14, 0,52, 0,20, 0,11, pred tem več let okoli 0,4).
-
Pri vprašanju „ali se ti zdi, da je (ali: bi) naloga vzela preveč časa?“ je bil delež pritrdilnih odgovorov velik zlasti pri nalogah 2.2 (tehtnica) in 3.4 (valj), deloma tudi pri 2.1 (stoli) in 2.3 (konkordanca). Pri 2.3 in 3.4 je z implementacijo res nekaj več dela.
-
Komentarjev, da jim je neka naloga že znana, je bilo letos malo; po eden pri nalogah 1.1 (neurejene besede) in 3.4 (valj) ter dva pri 3.2 (ulične luči). Ocene zanimivosti nalog so v prvi skupini 2,55 (če je 1 = dolgočasna, 2 = povprečna, 3 = zanimiva), v drugi 2,68 in v tretji 2,59. Te ocene so podobne kot že zadnjih nekaj let. Kot bolj zanimive izstopajo 1.5 (videostena), 2.4 (nedeljiva hramba) in 3.3 (špijonaža), kot manj zanimive pa 3.1 (padalski izlet), 3.4 (valj) in 1.3 (lučka).
-
Tudi z dolžino besedila so bili večinoma zadovoljni; ocene so podobne kot prejšnja leta. Po komentarjih, da je naloga predolga, še najbolj izstopajo 1.4 (oviratlon), 2.4 (nedeljiva hramba), 3.3 (špijonaža) in 3.4 (valj). Mnenj, da je besedilo prekratko, je bilo malo, še največ pri nalogah 1.3 (lučka) in 1.4 (oviratlon; pri tej nalogi se je sicer nekaterim zdelo besedilo tudi predolgo).
-
Z razumljivostjo besedila nalog so tekmovalci večinoma zadovoljni, podobno kot prejšnja leta, v prvi skupini še malo bolj. Kot težje razumljive so ocenili predvsem naloge 3.4 (valj; ta še posebej izstopa kot težko razumljiva), 2.4 (nedeljiva hramba) in 2.2 (tehtnica).
-
Pri vprašanjih „katera naloga ti je najbolj/najmanj všeč?“ so bili glasovi letos precej razpršeni med naloge, še posebej v prvi skupini; tako sta na primer nalogi 1.5 (videostena) in 2.4 (nedeljiva hramba) dobili veliko glasov pri obeh vprašanjih. Kot bolj nepriljubljene izstopajo naloge 1.4 (oviratlon), 2.2 (tehtnica) in 3.4 (valj).
Programersko znanje:
Vprašanja o programerskem znanju so so dajala podobne rezultate kot lani; v prvi in tretji skupini tekmovalci pravijo, da znajo malo manj kot tisti v lanski anketi.
Stvari, ki jih poznajo slabše, so približno iste kot v prejšnjih letih: kazalci, naštevni tipi in deloma operatorji na bitih; v 1. in 2. skupini tudi naprednejše podatkovne strukture. Poznavanje operatorjev na bitih je letos boljše kot ponavadi.
- Pri vprašanjih o poznavanju algoritmov in podatkovnih struktur so tekmovalci letos ocenili svoje znanje nižje kot tisti na lanski anketi, še posebej v drugi in tretji skupini. Pri teh rezultatih so sicer v anketah iz leta v leto prisotna razna nihanja, ni pa videti kakšnega očitnega dolgoročnega trenda.
Katere programske jezike so uporabljali:
V prvi skupini je daleč najpogostejši jezik python, podobno kot že prejšnja leta; sledita mu C/C++ in java; C# je letos razmeroma redek, podobno kot lani. V drugi skupini je tokrat prvič po več letih najpogostejši C/C++, sledi mu python, peščica ljudi pa je uporabljala javo ali C#. V tretji skupini večina tekmovalcev uporablja C++, tako kot ponavadi, vendar je nekaj tudi uporabnikov pythona in jave.
Od ostalih jezikov imamo letos tri uporabnike javascripta (vse v prvi skupini), drugih jezikov pa ni uporabljal nihče.
Jezik | Št. tekmovalcev, ki so ga uporabljali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2023 | 2022 | 2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2004 | 2003 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | III | |
Pascal | 4 | 2 | 2 | 4 | ⅓ | 3 | 5 | 2 | 2.5 | 2 | 1 | 1 | 1 | 6 | 1 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4.5 | 5 | 2 | 4 | 2 | 1 | 1.5 | 2 | 2 | 8.5 | 2 | 1 | 6 | 5 | 5 | 23 | 20 | 13 | 17 | ||||||||||||||||||||
C | 6 | 4.5 | 3 | 3.5 | 8 | 5 | 0.5 | 3.5 | 3 | 10 | 4 | 0.5 | 5 | 4 | 0.5 | 4 | 3 | 2.5 | 4⅓ | 1 | 2 | 3 | 1 | 3.5 | 6 | 2 | 7 | 7 | 2 | 1 | 7 | 2 | 6 | 6 | 1 | 9.5 | 3.5 | 0.5 | 4.5 | 11 | 2.5 | 5.5 | 11 | 6.5 | 4 | 16 | 1.5 | 13 | 7.5 | 1 | 4 | |||||||
C++ | 20 | 7 | 13.5 | 14 | 6 | 10 | 13 | 11.5 | 18.5 | 26.5 | 8 | 14 | 21.5 | 7.5 | 18 | 18.5 | 13 | 11 | 23 | 10 | 15.5 | 28 | 8 | 9 | 27 | 9 | 9.5 | 19 | 4.5 | 10.5 | 17 | 12.5 | 7 | 25 | 16 | 9 | 23.5 | 19 | 8 | 33 | 17.5 | 13 | 26.5 | 2 | 12.5 | 17.5 | 11 | 9.5 | 7 | 14 | 15.5 | 13 | 5 | 10.5 | 5 | 6 | 5 | |
PHP | 1 | 3 | 2 | 1 | 0.5 | 1 | 0.5 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nič | 3 | 2 | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 4 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
VB | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
C# | 2 | 1 | 2 | 1 | 6 | 4 | 6 | 3 | 12 | 2 | 11 | 6 | 7 | 6 | 12 | 5 | 1 | 16 | 5 | 12 | 1.5 | 2 | 18 | 0.5 | 17 | 1 | 3 | 4 | 2 | 3 | 0.5 | 1 | 3 | 0.5 | ||||||||||||||||||||||||
Java | 20.5 | 2 | 2 | 22 | 17 | 5 | 15 | 4 | 3 | 15 | 5 | 1 | 21.5 | 8.5 | 4 | 28 | 3 | 2 | 24 | 6 | 5 | 22 | 6 | 3.5 | 23 | 2 | 1.5 | 18 | 8 | 1 | 17 | 6.5 | 1 | 6 | 5 | 3 | 5 | 9 | 4 | 8 | 8 | 11 | 9.5 | 3 | 2.5 | 3 | 0.5 | |||||||||||
Python | 29.5 | 6.5 | 1.5 | 29 | 16.5 | 4 | 43 | 15.5 | 4 | 48 | 20 | 3 | 36.5 | 26.5 | 6.5 | 38 | 11 | 0.5 | 42 | 11 | 29⅓ | 12 | 26 | 1 | 16 | 6 | 16 | 8 | 25 | 5 | 20 | 6 | 12 | 2 | 4 | 0.5 | 6 | 1 | ||||||||||||||||||||
Newtonscript | 0.5 | 0.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
JavaScript | 3 | 2 | 1 | 1 | 2 | 2 | 0.5 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batch | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Julia | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Swift | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rust | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
psevdokoda | 1 | 4 | 1 | 3 | 2 | 1 | 5 | 1 | 3 | 1 | 5 | 5 | 6 | 1 | 10 | 6 | 3 | 2 | 4 | 8 |
Opombe:
- V 3. skupini se je dalo prvotno uporabljati le pascal, C, C++; od leta 2004 naprej tudi javo; od 2008 naprej tudi C#; v letih 2015–17 tudi VB.net; od 2018 naprej tudi python; od 2022 tudi rust.
- Polovice in tretjine v gornji tabeli so posledica tega, da nekateri tekmovalci uporabljajo dva ali tri različne jezike (pri različnih nalogah) in jih potem štejemo delno k vsakemu.
- „Nič“ pomeni, da tekmovalec ni napisal nič izvorne kode (pač pa npr. odgovore v naravnem jeziku ali pa sploh ničesar). Tekmovalce, ki so pisali le psevdokodo (čeprav so naloge zahtevale izvorno kodo v konkretnih programskih jezikih), od leta 2009 naprej štejemo posebej. Kot ponavadi je bila meja med psevdokodo in naravnim jezikom v nekaj primerih precej zabrisana.
- Tisti, ki v 1. in 2. skupini uporabljajo C++ namesto C, zdaj že kar pogosto uporabljajo stvari,
ki so specifične za C++ (in jih v C-ju ni) in ta raba skozi leta počasi narašča. To so ponavadi predvsem
vhodni in izhodni tokovi (
<iostream>
namesto<stdio.h>
,cin
incout
namestoprintf
inscanf
), razredastring
invector
, včasih pa tudi druge podatkovne strukture (npr.map
). V tretji skupini je letos precej tekmovalcev uporabljalo tudi kaj iz novejših verzij C++ (od C++11 naprej, npr.auto
, rangedfor
, nekateri tudi lambde).
Sledijo podrobni rezultati ankete. Opombe v oglatih oklepajih [takole] so moje.
Vprašanja za vse skupine
Kje si izvedel za to tekmovanje?
Skupina | Kje si izvedel za to tekmovanje? | |||
---|---|---|---|---|
od mentorja | na spletni strani | od prijatelja/sošolca | drugače | |
I | 29 | 2 | 5 | 3 |
II | 10 | 1 | 2 | 0 |
III | 6 | 1 | 1 | 3 |
Če na spletni strani, na kateri?
- RTK
- rtk.ijs.si
- sc-celje.si
Če drugače, kako?
- Na krožku
- na krožku sem izvedel
- Od priprav za IOI
- Sem bil že lansko leto
- ZRI
- zri
Kje si se naučil programirati?
Skupina | Kje si se naučil programirati? | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
sam | v šoli pri pouku | na krožkih | na tečajih | poletna šola | kje drugje | |
I | 23 | 18 | 7 | 2 | 2 | 1 |
II | 9 | 4 | 3 | 3 | 1 | 1 |
III | 6 | 2 | 3 | 2 | 2 | 1 |
Če drugje, kje?
- od očeta
- Stric
- ZRI
Čas reševanja in število nalog
Skupina | Ti ustreza čas reševanja nalog? | ||
---|---|---|---|
rad bi več časa | rad bi manj časa | časa je ravno prav | |
I | 2 | 6 | 18 |
II | 1 | 0 | 10 |
III | 1 | 0 | 7 |
Skupina | Ti ustreza število nalog? | ||
---|---|---|---|
rad bi več nalog | rad bi manj nalog | nalog je ravno prav | |
I | 2 | 3 | 21 |
II | 0 | 4 | 7 |
III | 0 | 0 | 8 |
Skupina | Vseh devet kombinacij časa in nalog | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
več časa, več nalog | več časa, enako nalog | več časa, manj nalog | enako časa, več nalog | enako časa, enako nalog | enako časa, manj nalog | manj časa, več nalog | manj časa, enako nalog | manj časa, manj nalog | |
I | 0 | 2 | 0 | 1 | 15 | 2 | 1 | 4 | 1 |
II | 0 | 1 | 0 | 0 | 6 | 4 | 0 | 0 | 0 |
III | 0 | 1 | 0 | 0 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Poznavanje algoritmov in podatkovnih struktur
Skupina | Ali poznaš naslednje podatkovne strukture? | ||||
---|---|---|---|---|---|
drevo | hash tabela | seznam s kazalci (linked list) | sklad (stack) | vrsta (queue) | |
I | 47% | 29% | 47% | 29% | 35% |
II | 45% | 45% | 73% | 64% | 82% |
III | 90% | 70% | 80% | 90% | 90% |
Skupina | Ali poznaš naslednje algoritme? | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Evklidov | Eratostenovo rešeto | formula za vektorski produkt | rekurzija | dinamično programiranje | iskanje v širino (po grafu) | |
I | 90% | 65% | 55% | 39% | 19% | 19% |
II | 73% | 55% | 36% | 36% | 36% | 27% |
III | 90% | 100% | 90% | 80% | 90% | 90% |
Katere programske jezike obvladaš?
V anketnem obrazcu je bilo prostora za tri jezike; pri vsakem naj bi tekmovalec tudi navedel, koliko programov je že napisal v njem in kako dolg je bil najdaljši od njih. Spodaj za vsako skupino piše, koliko tekmovalcev je navedlo posamezni jezik in pri tem niti število programov ni bilo manjše od 10 niti dolžina najdaljšega programa ni bila manjša od 20 vrstic.
Jezik | Skupina | ||
---|---|---|---|
I | II | III | |
C | 3 | 6 | 3 |
C# | 6 | 2 | 1 |
C++ | 5 | 3 | 8 |
go | 1 | 0 | 0 |
java | 7 | 3 | 1 |
JavaScript | 5 | 0 | 2 |
lua | 1 | 0 | 0 |
pascal | 1 | 1 | 0 |
PHP | 3 | 2 | 0 |
python | 15 | 7 | 6 |
R | 1 | 0 | 1 |
zig | 1 | 0 | 0 |
V anketi je bila tudi rubrika za naštevanje morebitnih ostalih programskih jezikov, v katerih je tekmovalec tudi že kdaj programiral. Tu so navedli naslednje jezike:
Prva skupina:
- (SQL,HTML,CSS)niso ravno programski jeziki, React Native(malo drugačen JS)
- C#
- c++, c#, python
- C++, JavaScript
- C, rust, python, lua, bash
- HTML, CSS, PHP
- Java, c++, c#
- JavaScript, C#,
- Javascript, php, c++
- Javasript, css
- lisp, racket, rust,
- Pascal, C#
- pišek v šoli
- Scratch ce se to steje
- sql, c#, c++, powershell, bash
- Swift, Rust, Python, C
Druga skupina:
- C++, Python, Rust, Assembly
- C, Go, JS
- c, python
- Javascript
- Javascript, posixaške lupine, C++, Lua, Tcl, Rust, HP 48G RPN
- p5.js, html, css
Tretja skupina:
- C#, Rust, Ruby, OCaml, Brainfuck, whitespace, Scratch
- c++
- java, JavaScript, c#, SQL, ...
- JavaScript, C#, Go, Java
- js, java
- TS, Rust, Java, Brainfuck...
Programski jeziki v opisih nalog in v rešitvah
„V besedilu nalog trenutno objavljamo deklaracije tipov in podprogramov v pascalu, C/C++, C#, pythonu in javi. Ali razumeš kakšnega od teh jezikov dovolj dobro, da razumeš te deklaracije v besedilu naših nalog? Ali bi raje videl, da bi objavljali deklaracije (tudi) v kakšnem drugem programskem jeziku?“
Skupina | Ali razumeš deklaracije v besedilu nalog (v pascalu, C/C++, pythonu in javi)? Ali predlagaš (še) kak drug jezik? | So ti prišle deklaracije v pythonu kaj prav? | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Da | Ne | Da | Ne | |||
Število | Predlogi | Število | Predlogi | |||
I | 27 |
| 3 | 16 | 14 | |
II | 10 |
| 1 | 4 | 7 |
„V rešitvah nalog trenutno objavljamo izvorno kodo v C++, v prvi skupini pa tudi v pythonu. Ali razumeš C++ dovolj dobro, da si lahko kaj pomagaš z izvorno kodo v naših rešitvah? Ali bi raje videl, da bi izvorno kodo rešitev pisali v kakšnem drugem jeziku? Če da, v katerem?“
Skupina | Ali razumeš izvorno kodo v rešitvah (v C++)? Ali predlagaš (še) kak drug jezik? | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Da | Ne | (Prazno) | ||||
Število | Predlogi | Število | Predlogi | Število | Predlogi | |
I | 23 |
| 6 |
| 3 | |
II | 9 |
| 2 | 0 | ||
III | 9 |
| 0 | 1 |
Vprašanje za tekmovalce 3. skupine: „Letos v 3. skupini podpiramo reševanje nalog v pascalu, C, C++, C#, javi, pythonu in rustu. Bi rad uporabljal kakšen drug programski jezik? Če da, katerega?“
- Brainfuck, Whitespace
- Ne
- Ne
Dokler na to vprašanje odgovarjajo le troli, lahko verjetno sklepamo, da je sedanji nabor jezikov kar primeren :)
Prva skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Neurejene besede | 0 | 3 | 16 | 5 | 1 | 1 | 3.16 | 74 | 11.4 | 12 |
2. Kibi, mebi | 0 | 11 | 12 | 3 | 0 | 0 | 2.69 | 79 | 14.5 | 16 |
3. Lučka | 4 | 5 | 12 | 4 | 0 | 1 | 3.14 | 70 | 14.2 | 19 |
4. Oviratlon | 0 | 2 | 10 | 13 | 1 | 0 | 3.50 | 67 | 7.7 | 6 |
5. Videostena | 0 | 2 | 6 | 15 | 2 | 1 | 3.68 | 63 | 9.5 | 12.5 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 20 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Neurejene besede | 7 | 15 | 4 |
2. Kibi, mebi | 2 | 22 | 2 |
3. Lučka | 3 | 19 | 4 |
4. Oviratlon | 5 | 18 | 2 |
5. Videostena | 4 | 18 | 4 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Neurejene besede | 0 | 26 | 0 | 2.00 | 24 | 2 | 0 | 1.08 |
2. Kibi, mebi | 0 | 26 | 0 | 2.00 | 26 | 0 | 0 | 1.00 |
3. Lučka | 2 | 22 | 1 | 1.96 | 20 | 5 | 1 | 1.27 |
4. Oviratlon | 2 | 21 | 3 | 2.04 | 22 | 3 | 1 | 1.19 |
5. Videostena | 0 | 25 | 1 | 2.04 | 20 | 5 | 0 | 1.20 |
* Povprečja smo računali tako, kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Neurejene besede | 14 | 3 | 1 | 8 |
2. Kibi, mebi | 17 | 4 | 0 | 5 |
3. Lučka | 14 | 6 | 0 | 6 |
4. Oviratlon | 20 | 3 | 0 | 2 |
5. Videostena | 20 | 1 | 0 | 2 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Neurejene besede | 1 | 1 | 3 | 0 | 2 | 4 | 18 |
2. Kibi, mebi | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 24 |
3. Lučka | 0 | 1 | 2 | 1 | 0 | 1 | 22 |
4. Oviratlon | 0 | 1 | 3 | 2 | 1 | 2 | 19 |
5. Videostena | 3 | 2 | 2 | 3 | 2 | 4 | 13 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Neurejene besede | 3 | 7 |
2. Kibi, mebi | 3 | 1 |
3. Lučka | 3 | 7 |
4. Oviratlon | 2 | 5 |
5. Videostena | 6 | 5 |
Mnenja o 1. nalogi (Neurejene besede)
- Brez primera bi iz besedila najprej mislil, da se pomesajo vse crke, iz celotnega stavka ne samo iz vsake besede posebaj. Primer je to razcistil.
- nimam komentarja
- nisem poznal metode shuffle v javi. Če bi jo poznal bi bila naloga enostavna
Mnenja o 2. nalogi (Kibi, mebi)
- ni komentarja
Mnenja o 3. nalogi (Lučka)
- ni komentarja
- Nisem vedel ali PreveriSvetlost vrne stopnjo na kateri si npr. Si na 4 od? stopenj, za naslednjim pritiskom boš na 5 stopnji...
Mnenja o 4. nalogi (Oviratlon)
- ni komentarja
- Nisem poznal casovne kompleksnosti, nasploh so mi naloge tipa opisi postopek grozne.
- Super naloga
Mnenja o 5. nalogi (Videostena)
- Navodila glede integritete vhodnih podatkov so bila malce nejasna.
- nikomentarja
- zdi se mi malo nelogično napisana
Kolikokrat si se že udeležil kakšnega tekmovanja iz računalništva pred tem tekmovanjem?
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 0
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1x
- 2
- 2
- 3
- 3
- 3x
- 4
- 5
- 6
- Lani sem prišel na državno raven rtk
- Nikoli
- večkrat
Katerega leta si se udeležil prvega tekmovanja iz računalništva?
- 1
- 15
- 16
- 20119
- 2016
- 2017
- 2019
- 2020
- 2021
- 2021
- 2022
- 2022
- 2022
- 2022
- 2022
- 2022
- 2022
- 2023
- 2023
- 2023
- 2023
- 2023
- 2023
- 2023
- 2023
- 2023
- 2023
- 2023
Najboljša dosedanja uvrstitev na tekmovanjih iz računalništva (kje in kdaj)?
- 0
- 0
- 1. mesto OŠ 8. razred 2021, 1. mesto OŠ 9. razred 2022, oboje pri zotks
- 1. na šolskem tekmovanju
- 2022 acm prva skupina 34 mesto
- 3. Novo mesto Fiš - spletne tehnologije
- 32 mesto, leta 2021
- 7. mesto na ACM
- 8. mesto 1. skupina zotks 2023
- ?
- Brez vecjih dosezkov
- Državno Tekmovanje iz programiranja v mariboru 2023
- Lani rtk, srebrno priznanje prva skupina
- Ljubljana 2022
- N/A
- Nic
- osebni podatki
- prišel sem na državno tekmovanje 2022
- resil sem 20 nalog Advent Of code (https://adventofcode.com/)
- ta
- tukaj (drzavno rtk), 25.3.2023
- zotka 1.mesto 2020
Koliko časa že programiraš?
- 1 leto
- 1 leto
- 1 leto
- 1.5 let
- 1.5 let
- 1/2 leta
- 2-3 leta
- 2leta
- 3
- 3 leta
- 3 leta
- 3-4 leta
- 3.5 let
- 4 let
- 4 let občasno
- 4 leta
- 5 let
- 5 let
- 5 let
- 5 let
- 5 let
- 5 mesecov
- 6 mesecev
- 8 let
- Malo več kot eno leto
- Nekaj let
- Od 13. leta.
- od začetka letošnjega leta oz. manj kot leto
- pol leta
- scratch 8 let resno 5 let
- teče 3. leto
Kakršne koli druge pripombe in predlogi. Kaj bi spremenil(a), popravil(a), odpravil(a) ipd., da bi postalo tekmovanje zanimivejše in bolj privlačno?
- Izboljšano tekmovalno okolje. Kodo sem moral pisati v vs code in mi ni pustilo pognati kode ker ni bil naložen dodatek za python
- Tale anketa bi bila lahko razdeljena na več strani
- Tipkovnica je bila umazana :( Chat na spletni strani je bolj skrit kot viden, sam ga nisem opazil. Tekmovalec iz 4. letnika racunalniskega tehnika ima moznost tekmovati v 1. skupini???????(zastonj telefon)
Kaj ti je bilo pri tekmovanju všeč?
- Brez compilerja Zastonj kosilo Hitri rezultati
- Da ste se potrudili pri izvoru in opisu nalog
- Format tekmovanja mi je všeč
- Lokacija
- Naloge
- naloge
- Rad programiram
- sodobno tekmovanje, reševanje preko računalnika
- Vse
- Zanimive naloge
Kaj te je najbolj motilo?
- malo premalo nalog je bilo
- Nedelujoci racunalniki
- pomanjkanje konfiguracije za poganjanje jave v vscode - sam sem mogel napisati konfiguracijo, da mi ni bilo treba vsakič poganjati javac in java
- premalo prostora na mizi
- Pričakoval sem težje naloge
- Reševalno okolje
- Slovenska tipkovnica, moja preferenca je GB
- Umazana tipkovnica
Če imaš kaj vrstnikov, ki se tudi zanimajo za programiranje, pa se tega tekmovanja niso udeležili, kaj bi bilo po tvojem mnenju treba spremeniti, da bi jih prepričali k udeležbi?
- Ne vem
- Nič, se že odeležujejo
- Skrajsati tekmovanje
- Tekmovalci iz 4. letnika v 1. skupini nekako ukradejo uzitek iz tekmovalnosti.
Kakšno je bilo tvoje mnenje o sistemu za oddajanje odgovorov prek računalnika?
- bolje kot navpapirju
- Deluje dobro, imel pa sem hitro razresen problem z menjavo jezika tipkovnice v tem ekosistemu.
- dober je, a bi rad imel nekje uro.
- Dober sistem. Lahko bi dodali barvno označevanje
- Dobro
- Dobro
- Good
- Kar vredu
- Lahko bi bil boljši
- Mogoce boljse ce oddo file
- Nimam pritožb.
- nisem uporabil, papir mi je ljubši
- odlično, lažje pisati kot na list papirja
- Popolno
- Sistem deluje dobro.
- sistem za oddajo deluje vredu, funkcija pogovora s sestavljalci nalog pa je super zadeva, ko jo potrebuješ
- Super je
- Super, saj ni potrebno pisati na list papirja
- vredu
- Vredu je
- Vredu je
- zadošča potrebam. med uporabo nisem opazil nobenih težav
- Zadošča tekmovanju
- Zdi se mi vredu
- Zelo dober
- zelo dobro
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Neurejene besede)
- najbolj zanimiva za rešit
2. naloga (Kibi, mebi)
- dokaj enostavna rešitev
3. naloga (Lučka)
- zanimiv koncept uporabljanja funkcij ki so že v naprej določene
4. naloga (Oviratlon)
- naloga je bila dovolj težka da je bil potreben razmislek za reševanje, ob enem pa zanimiva z dokaj preprosto implementacijo
5. naloga (Videostena)
- /
- Primerna zahtevnost.
- Uporabna, zanimiva
Drugi odgovori
- (1, 2) [ni navedel razloga]
- (1, 2, 3, 4) [ni navedel razloga]
- (2, 3) obe nalogi sem rešil hitro
- (2, 4) [ni navedel razloga]
- (2, 4) zanimiv koncept
- (4, 5) [ni navedel razloga]
- (4, 5) Bile so najbolj zanimivo, potrebno je bilo malo bolj razmišljati
- (4, 5) Ker sta bili najbolj zanimivi
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
1. naloga (Neurejene besede)
- Ker je bila grozna za optimizirat
- Nisem vedel na kakšen način bi naključni premešal števila, da bi bilo najbolj ucinkovito
- nisem poznal metode shuffle v javi
- nisem znal
- predolgo sem jo reševal
- raztavljanje inputa na besede in ločila je nadležno
3. naloga (Lučka)
- Ker sem jo po mojem mnenju rešil zelo slabo.
- Preprosta (ali pa sem jo narobe reševal)
- naloga je bila tako kot ostale, zanimiva, vendar malo prelahka, saj se jo da implementirati v cca. 4 vrsticah preproste kode (kar je povzročilo tudi dvome o pravilnosti pristopa med reševanjem)
- nejasna navodila
4. naloga (Oviratlon)
- "Opisi postopek"
- Ne razumem dobro časovne zahtevnosti
Druga skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Stoli | 0 | 0 | 6 | 3 | 2 | 0 | 3.64 | 19 | 10.5 | 10 |
2. Tehtnica | 0 | 0 | 2 | 5 | 3 | 1 | 4.10 | 14 | 6.3 | 5 |
3. Konkordanca | 0 | 3 | 5 | 2 | 1 | 0 | 3.09 | 16 | 6.2 | 5 |
4. Nedeljiva hramba | 0 | 2 | 3 | 3 | 2 | 1 | 3.50 | 13 | 5.5 | 2 |
5. Prisotnost | 0 | 0 | 4 | 5 | 1 | 0 | 3.70 | 16 | 5.4 | 6 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 20 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Stoli | 4 | 4 | 3 |
2. Tehtnica | 7 | 1 | 3 |
3. Konkordanca | 5 | 4 | 2 |
4. Nedeljiva hramba | 3 | 7 | 1 |
5. Prisotnost | 1 | 8 | 1 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Stoli | 1 | 10 | 0 | 1.91 | 9 | 1 | 1 | 1.27 |
2. Tehtnica | 0 | 10 | 1 | 2.09 | 8 | 2 | 1 | 1.36 |
3. Konkordanca | 1 | 10 | 0 | 1.91 | 10 | 0 | 1 | 1.18 |
4. Nedeljiva hramba | 1 | 7 | 2 | 2.10 | 7 | 3 | 1 | 1.45 |
5. Prisotnost | 0 | 10 | 0 | 2.00 | 8 | 2 | 0 | 1.20 |
* Povprečja smo računali tako, kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Stoli | 8 | 1 | 0 | 2 |
2. Tehtnica | 7 | 0 | 0 | 3 |
3. Konkordanca | 7 | 2 | 0 | 2 |
4. Nedeljiva hramba | 9 | 0 | 0 | 1 |
5. Prisotnost | 7 | 0 | 0 | 3 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Stoli | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 1 | 4 |
2. Tehtnica | 0 | 2 | 6 | 1 | 1 | 1 | 2 |
3. Konkordanca | 1 | 1 | 0 | 3 | 1 | 3 | 4 |
4. Nedeljiva hramba | 1 | 1 | 4 | 3 | 0 | 0 | 4 |
5. Prisotnost | 1 | 1 | 3 | 0 | 0 | 2 | 4 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Stoli | 2 | 1 |
2. Tehtnica | 0 | 2 |
3. Konkordanca | 3 | 1 |
4. Nedeljiva hramba | 4 | 3 |
5. Prisotnost | 0 | 1 |
Mnenja o 1. nalogi (Stoli)
- Obupno razložena
- Rešil sem jo narobe -- nisem dobil vseh točk.
Kolikokrat si se že udeležil kakšnega tekmovanja iz računalništva pred tem tekmovanjem?
- 1
- 1
- 10
- 2
- 2
- 2
- 2
- 4
- 6
- šest do osemkrat, če štejem tudi manj teoretična tekmovanja
Katerega leta si se udeležil prvega tekmovanja iz računalništva?
- 2018
- 2018
- 2019/2020
- 2020
- 2020
- 2020
- 2020 (marca)
- 2022
- 2022
- 2023
Najboljša dosedanja uvrstitev na tekmovanjih iz računalništva (kje in kdaj)?
- 1. mesto rtk.ijs.si 1. skupina 2021, 2. mesto rtk.ijs.si 2. skupina 2023 (neuradno)
- 17. Acm, drzavno
- 3 mesto (rtk 2022, 1. skupina)
- ACM 1. skupina, 2021, 3.? leto in mesto gor dol
- RTK Prva skupina na drzavnem leta 2019/20, 27 mesto
- RTK srebrno priznanje, 2022
- Srebrno prvi skupini lani
- Srebrno priznanje na državne acm tekmovanju 2022 na FRI
Koliko časa že programiraš?
- 2 leti
- 3 leta
- 4leta
- 5 let
- 6 let
- 6 let
- 6+let
- 7 let
- 8 let prekinjeno
- nekaj let
- več kot osem let, dobra tri leta pa vem za obstoj tekmovalnega programiranja
Kakršne koli druge pripombe in predlogi. Kaj bi spremenil(a), popravil(a), odpravil(a) ipd., da bi postalo tekmovanje zanimivejše in bolj privlačno?
- Bilo je izvrstno.
Kaj ti je bilo pri tekmovanju všeč?
- Kosilo
- Vzdušje, trud organizatorjev.
- Zahtevnost nalog
Kaj te je najbolj motilo?
- Monitorji, tipkovnice
- Nerazumljivost naloge s tehtnico
- Oglasi sponzorjev.
Če imaš kaj vrstnikov, ki se tudi zanimajo za programiranje, pa se tega tekmovanja niso udeležili, kaj bi bilo po tvojem mnenju treba spremeniti, da bi jih prepričali k udeležbi?
- Boljse izobrazevanje programiranja in vec krozkov, ki bi bili prijazni zacetnikom
- Uporabno bi bilo izdelati plakate, ki bi jih šole nalepile na oglasne deske. Opažam, da dijaki ne beremo raznih obvestil na obskurnih spletnih straneh s šolskimi obvestili, opazimo pa plakate/razglase, izobešene po stenah.
Kakšno je bilo tvoje mnenje o sistemu za oddajanje odgovorov prek računalnika?
- Dobro izdelan in povsem zadosten. Tudi organizatorji tekmovanja so zelo hitro pomagali pri eni težavi. Zanimivo pa bi bilo mogoče poizkusiti dodati možnost nalaganja datotek v moodle namesto kopiranja izvorne kode. Apropos sistema sem na tekmovanju opazil, da se je bilo iz tekmovalnih računalnikov moč povezati v internet, s čimer pa ne namigujem in ne obsojam tekmovalcev goljufije, niti ne kritiziram organizatorjev tekmovanja. [Hvala za obvestilo, tole z internetom se ne bi smelo dogajati. Upam, da bo naslednje leto bolje.]
- Enostavno za razumet in uporabljat
- Menim da je dober, a bi si zelel, da je tekmovanje od doma mozno, saj tukaj nisem imel moznosti C++ debuggerja, ki pa mocno pride prav da preveris zakaj nek del kode ne deluje [Načeloma naj bi bili v prvi in drugi skupini letos (in tudi že 2022) na voljo prevajalniki, razvojna okolja, debuggerji itd. Če jih na tvojem računalniku res ni bilo, je škoda, da se nisi pritožil že med tekmovanjem, bi te lahko presedli ali kaj podobnega. Za tekmovanje od doma pa se bojim, da do nadaljnjega ne bo mogoče, saj bi se najbrž izrodilo v festival ChatGPTja...]
- Nisem ga uporabil
- Odlicen
- outosave ko se zapre bi bil dober, ne da samo ne moraš več shranit
- Super 👍
- zadosca potrebam
- Zdi se mi vredu,všeč mi je da lahko uporabljamo IDE
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Stoli)
- Ker je bila najbolj primerno zahtevna
3. naloga (Konkordanca)
- Ker me je spomnila na prikaz konkordanc na spletni strani gigafide.
- Ni bila pretežka in je bila lahka za debugiranje
4. naloga (Nedeljiva hramba)
- Uporaba znanja računalništva o podatkih
Drugi odgovori
- (2, 4) [ni navedel razloga]
- (3, 4) [ni navedel razloga]
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
1. naloga (Stoli)
- Pretžka
2. naloga (Tehtnica)
- Ker je nisem znal rešiti zaradi pomanjkanja znanja matematike.
4. naloga (Nedeljiva hramba)
- Ni bila razumljiva
Drugi odgovori
- (1, 3) [ni navedel razloga]
- (1, 5) [ni navedel razloga]
- (2, 4) Nalogi sploh nista bili razumljivi
Tretja skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Padalski izlet | 0 | 0 | 8 | 0 | 0 | 0 | 3.00 | 16 | 55.4 | 70 |
2. Ulične luči | 0 | 0 | 6 | 0 | 0 | 1 | 3.00 | 7 | 25.1 | 0 |
3. Špijonaža | 0 | 0 | 5 | 3 | 0 | 0 | 3.38 | 14 | 25.1 | 20 |
4. Valj | 0 | 0 | 3 | 5 | 0 | 0 | 3.63 | 5 | 18.7 | 0 |
5. Urejanje z medianami | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 4 | 4.00 | 2 | 5.4 | 0 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 100 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Padalski izlet | 1 | 5 | 2 |
2. Ulične luči | 2 | 3 | 3 |
3. Špijonaža | 3 | 4 | 1 |
4. Valj | 6 | 1 | 1 |
5. Urejanje z medianami | 0 | 2 | 6 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Padalski izlet | 0 | 7 | 1 | 2.13 | 6 | 2 | 0 | 1.25 |
2. Ulične luči | 0 | 8 | 0 | 2.00 | 7 | 1 | 0 | 1.13 |
3. Špijonaža | 0 | 7 | 1 | 2.13 | 7 | 1 | 0 | 1.13 |
4. Valj | 0 | 7 | 1 | 2.13 | 4 | 1 | 3 | 1.88 |
5. Urejanje z medianami | 0 | 7 | 0 | 2.00 | 6 | 1 | 0 | 1.14 |
* Povprečja smo računali tako, kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Padalski izlet | 2 | 1 | 0 | 5 |
2. Ulične luči | 4 | 0 | 2 | 2 |
3. Špijonaža | 8 | 0 | 0 | 0 |
4. Valj | 3 | 1 | 1 | 3 |
5. Urejanje z medianami | 6 | 0 | 0 | 1 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Padalski izlet | 1 | 1 | 0 | 2 | 3 | 1 | 2 |
2. Ulične luči | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 4 |
3. Špijonaža | 1 | 0 | 2 | 4 | 1 | 2 | 1 |
4. Valj | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 1 | 3 |
5. Urejanje z medianami | 5 | 1 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Padalski izlet | 0 | 0 |
2. Ulične luči | 2 | 0 |
3. Špijonaža | 2 | 0 |
4. Valj | 0 | 3 |
5. Urejanje z medianami | 1 | 2 |
Mnenja o 1. nalogi (Padalski izlet)
- 90 pik ampk se ne splaca resevat za 100 zrd penalty
Mnenja o 3. nalogi (Špijonaža)
- 50pts, pozabil na uzet max od 2, drugace identicna dani resitvi
Mnenja o 4. nalogi (Valj)
- Valj je obhoden le z ene strani?
Mnenja o 5. nalogi (Urejanje z medianami)
- Najlepsa naloga, vrjetno nebi ugotovil tud ce bi mel cas.
Kolikokrat si se že udeležil kakšnega tekmovanja iz računalništva pred tem tekmovanjem?
- 1
- 1 (v živo), 20+ (preko spleta)
- 3X
- 4
- 4
- 4
- 6
- 80+
- n; n > 20
- ne stejem vec
Katerega leta si se udeležil prvega tekmovanja iz računalništva?
- 2016
- 2017
- 2020
- 2021
- 2021
- 2022
- 2022
- 2022
- 2918
Najboljša dosedanja uvrstitev na tekmovanjih iz računalništva (kje in kdaj)?
- 1. mesto 3. skupina zotks
- 2. mesto 2019 (se mi zdi)
- 3. Na zotks drzavnem programiranje
- 5. zotks 2020
- 50% 2022
- letos na ZOTKS tretja skupina, 2.mesto
- zdej smz
- ZOTKS, državno tekmovanje iz programmiranja, 7. mesto
Koliko časa že programiraš?
- 2 leti
- 2 leti pa pol
- 4 leta
- 5 let
- 7 let
- 8 let
- 9
- Compatitive eno leto
- od 5. razreda osnovne šole
Kakršne koli druge pripombe in predlogi. Kaj bi spremenil(a), popravil(a), odpravil(a) ipd., da bi postalo tekmovanje zanimivejše in bolj privlačno?
- besedila bi lahko bila krajsa in bolj razumljiva. omejitve in podnaloge bi lahko bile bolj pregledno napisane. odstevanje tock na oddajo je cudem sistem, tudi live scoreboard ne bi smel bit
- Bilo je precej dobro.
- Dark mode putka. Morda default VScode c++ build namest c++ runner extension. Pri 3ji nalogi bi lahko bilo drevo narisano. Odgovor na vprasanje v
Kaj ti je bilo pri tekmovanju všeč?
- Družba
- Fajn je blo.
- naloge,
- Zanimive naloge in primerna težavnost. Celodnevni program je bil zelo zanimiv.
Kaj te je najbolj motilo?
- C++ runner extension pa lasten brick.
- nepreglednost navodil
- To, da mi ni uspelo oddati nalog
- Trajalo je dolgo časa.
Če imaš kaj vrstnikov, ki se tudi zanimajo za programiranje, pa se tega tekmovanja niso udeležili, kaj bi bilo po tvojem mnenju treba spremeniti, da bi jih prepričali k udeležbi?
- En je biu se pijan od maturanca tku da bi lhk mal kasnej zacel idk ¯\_(ツ)_/¯
- nic
- Reči, da bo po koncu državnega tekmovanja pica.
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
3. naloga (Špijonaža)
- Zanimiva za reševanje
- Zanimivo
5. naloga (Urejanje z medianami)
- Lepa resitev. 3ja je bla tut dokej lepa.
Drugi odgovori
- (2, 3) 2. je standardna in elegantna, 3 pa tudi
- (2, 5) 2. je bila lepa, 5. pa posebej zanimiva.
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
4. naloga (Valj)
- Takšne naloge so nadležne.
- cudna, cudni testni primeri, cudna implementacija
5. naloga (Urejanje z medianami)
- Pretežka
Drugi odgovori
- (2, 4) Zapravil prevec casa zarad neumnih napak. Naloge so sicer uredu, ampk prevec standardne.
- (3, 4) Valji