Tekmovanje ACM iz računalništva in informatike
Anketa o 8. tekmovanju ACM v znanju računalništva
[Kazalo: nekaj opažanj, statistike po skupinah, prva, druga, tretja skupina.]
Če bi rad kdo v zvezi s tem tekmovanjem še kaj povedal ali vprašal, naj nam piše na rtk-info@ijs.si.
Dobili smo 59 izpolnjenih anketnih obrazcev iz prve skupine, 31 iz druge in 7 iz tretje skupine. (Anketni obrazci za vse tri skupine v formatu PDF.)
Nekaj opažanj
Za tekmovanje so skoraj vsi tekmovalci izvedeli od mentorjev; podobno je bilo že v prejšnjih letih.
-
S trajanjem tekmovanja in številom nalog so večinoma kar zadovoljni. Letos je v prvi in drugi skupini malo večji delež (kot prejšnja leta) pripomb, da želijo manj časa in/ali manj nalog.
-
Še vedno je največ takih tekmovalcev, ki so se naučili programirati sami (namesto v šoli pri pouku ali na krožkih). Število tistih, ki so se učili programirati na krožkih, je manjše kot lani.
-
V opisu nalog za I. in II. skupino smo letos navajali deklaracije v pascalu, C/C++, C#, pythonu in javi. Delež tekmovalcev, ki deklaracije zdaj razume, je podoben kot lani. Pri vprašanju o tem, katere jezike bi še želeli videti v deklaracijah, presenetljivo veliko tekmovalcev omenja jezike, ki so že tam (npr. C# in javo).
-
Pri vprašanju o izvorni kodi rešitev (ki jih zdaj objavljamo le v C-ju) je delež tekmovalcev, ki pravijo, da jih ne razumejo, podoben kot prejšnja leta. Podobno kot doslej je takih največ v I. skupini, letos pa večinoma želijo rešitve v C# ali javi, nekaj tudi v pythonu.
-
Vprašanja o tem, katere programske jezike tekmovalci poznajo, so bila letos strukturirana enako kot prejšnja leta: pri vsakem jeziku naj bi tekmovalec tudi navedel, koliko programov je že napisal v njem in kako dolg je bil najkrajši od njih. V tabeli spodaj smo uporabili te odgovore tako, da tistih, ki so napisali v nekem jeziku 10 programov ali manj, in tistih, ki so napisali v njem le programe, dolge največ 20 vrstic, preprosto nismo šteli. Tako nam ne bodo meglili slike tisti, ki bi drugače našteli vse jezike, za katere so vsaj približno slišali.
C++ je še vedno najbolj razširjen, vendar z manjšo prednostjo pred drugimi kot prejšnja leta. C# je letos pogostejši kot prejšnja leta, java pa malo redkejša. Naštetim jezikom sledita python in PHP. Pascal je še redkejši kot prejšnja leta.
-
Pri vprašanju, ali so tekmovalci zadovoljni s sistemom za oddajo odgovorov prek računalnika (v I. in II. skupini), je bilo letos precej pripomb zaradi tega, ker sistem na začetku tekmovanja nekaj časa ni deloval. Tako kot lani je velika večina tekmovalcev oddajala prek računalnika.
Precej tekmovalcev je tudi želelo, da bi imeli v I. in II. skupini na računalnikih na voljo prevajalnike (in ne le urejevalnikov). Razlog, zakaj se v teh dveh skupinah izogibamo prevajalnikom, je predvsem ta, da hočemo s tem obdržati poudarek tekmovanja na snovanju algoritmov, ne pa toliko na lovljenju drobnih napak; in radi bi tekmovalce tudi spodbudili k temu, da se lotijo vseh nalog, ne pa da se zakopljejo v eno ali dve najlažji in potem večino časa porabijo za testiranje in odpravljanje napak v svojih rešitvah pri tistih dveh nalogah.
O nalogah:
-
V povprečju so se zdele tekmovalcem v vseh skupinah naloge še kar težke. Če pri vsaki nalogi pogledamo povprečje mnenj o zahtevnosti te naloge (1 = prelahka, 3 = primerna, 4 = težka, 5 = pretežka) in vzamemo povprečje tega po vseh petih nalogah, dobimo: 3,28 v prvi skupini, 3,35 v drugi in 3,40 v tretji skupini.
Te vrednosti so podobne tistim iz prejšnjih let oz. večinoma celo še malo manjše (torej so se naloge zdele tekmovalem malenkost lažje).
V I. skupini se je zdela tekmovalcem najtežja naloga 1.4 (iglični tiskalnik), kar ni preveč presenetljivo, saj se naloge z biti tekmovalcem ponavadi zdijo težke. Najlažja se jim je zdela naloga 1.5 (dvigalo), kar je sicer za realnočasovno nalogo neobičajno.
V II. skupini se je zdela tekmovalcem najtežja 2.4 (silhuete), najlažja pa 2.3 (dekodiranje nizov).
Pri III. skupini se je zdela tekmovalcem najlažja naloga 3.1 (moderna umetnost). Naloge 3.2, 3.3 in 3.5 so se jim zdele težje; zaradi majhnega števila tekmovalcev je težko reči, katera od teh se jim je zdela najtežja.
-
Človek bi pričakoval, da tekmovalci pri nalogah, ki so se jim zdele težje, dosežejo manj točk. Podobno kot prejšnja leta smo računali korelacijski koeficient med tem, kako težka se je zdela naloga tekmovalcem, in tem, kolikšen delež točk so pri njej v povprečju dosegli; letos je ta koeficient precej višji kot prejšnja leta (R2 = 0,52, lani 0,20, predlani 0,11, pred tem več let okoli 0,4).
-
Pri vprašanju „ali se ti zdi, da je (ali: bi) naloga vzela preveč časa?“ je bil delež pritrdilnih odgovorov velik zlasti pri nalogah 1.4 (iglični tiskalnik), 2.5 (ribič) in 3.3 (požar).
-
Komentarjev, da jim je neka naloga že znana, je bilo letos še manj kot prejšnja leta; največ jih je bilo pri nalogi 1.1 (vandali). Ocene zanimivosti nalog so drugače kar visoke, povprečno okoli 2,6 (če je 1 = dolgočasna, 2 = povprečna, 3 = zanimiva; to je še malo bolje kot lani). Razlike v oceni zanimivosti med nalogami so večinoma majhne, kot bolj zanimive izstopajo 1.2 (kolera), 1.5 (dvigalo), kot manj zanimive pa 1.3 (kino) in 2.4 (silhuete).
-
Tudi z dolžino besedila so bili večinoma zadovoljni. Pri tem rahlo izstopata nalogi 1.2 (kolera) in 2.2 (sumljiva imenovanja), kjer je nekaj več pripomb, češ da je besedilo predolgo.
-
Z razumljivostjo besedila nalog so tekmovalci večinoma zadovoljni, približno enako kot v prejšnjih letih. Največ pripomb glede slabe razumljivosti je bilo pri nalogah 1.4 (iglični tiskalnik) in 2.4 (silhuete).
-
Pri vprašanjih „katera naloga ti je najbolj všeč?“ in „katera naloga ti je najmanj všeč?“ letos kot popularni izstopata naloga 1.5 (dvigalo) in 2.2 (sumljiva imenovanja), kot nepopularni pa 1.4 (iglični tiskalnik) in 2.4 (silhuete). Zanimiv primer je naloga 1.2 (kolera), ki je dobila veliko glasov v obeh kategorijah.
Programersko znanje:
Vprašanja o programerskem znanju so dajala podobne rezultate kot lani.
Stvari, ki jih poznajo slabše, so približno iste kot v prejšnjih letih: rekurzija, kazalci, naštevni tipi in operatorji na bitih; v 1. skupini tudi strukture.
- Poznavanje algoritmov in podatkovnih struktur je malo višje kot v prejšnjih letih, še posebej v 1. skupini. Pri teh rezultatih so v anketah iz leta v leto prisotna razna nihanja, ni pa videti kakšnega očitnega dolgoročnega trenda.
Katere programske jezike so uporabljali:
C++ je še vedno najpogosteje uporabljan jezik, vendar se njegova prednost pred drugimi zmanjšuje. V prvi skupini so zdaj kot najpogostejši jeziki praktično izenačeni kar štirje: C++, java, C# in python.
Čeprav je C# pogost v prvi skupini, pa je zelo redek v drugi in tretji (podobno je bilo že prejšnja leta). Pascal je letos še veliko redkejši kot doslej.
Jezik | Št. tekmovalcev, ki so ga uporabljali | |||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2004 | 2003 | |||||||||||||||||||
I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | III | ||||
Pascal | 1 | 1 | 6 | 1 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4.5 | 5 | 2 | 4 | 2 | 1 | 1.5 | 2 | 2 | 8.5 | 2 | 1 | 6 | 5 | 5 | 23 | 20 | 13 | 17 | |
C | 2 | 7 | 7 | 2 | 1 | 7 | 2 | 6 | 6 | 1 | 9.5 | 3.5 | 0.5 | 4.5 | 11 | 2.5 | 5.5 | 11 | 6.5 | 4 | 16 | 1.5 | 13 | 7.5 | 1 | 4 | ||
C++ | 17 | 12.5 | 7 | 25 | 16 | 9 | 23.5 | 19 | 8 | 33 | 17.5 | 13 | 26.5 | 2 | 12.5 | 17.5 | 11 | 9.5 | 7 | 14 | 15.5 | 13 | 5 | 10.5 | 5 | 6 | 5 | |
PHP | 1 | 0.5 | 1 | 0.5 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | |||||||||||||||||
nič | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |||||||||||||||
VB | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||
C# | 18 | 0.5 | 17 | 1 | 3 | 4 | 2 | 3 | 0.5 | 1 | 3 | 0.5 | ||||||||||||||||
Java | 18 | 8 | 1 | 17 | 6.5 | 1 | 6 | 5 | 3 | 5 | 9 | 4 | 8 | 8 | 11 | 9.5 | 3 | 2.5 | 3 | 0.5 | ||||||||
Python | 16 | 8 | 25 | 5 | 20 | 6 | 12 | 2 | 4 | 0.5 | 6 | 1 | ||||||||||||||||
Newtonscript | 0.5 | 0.5 | ||||||||||||||||||||||||||
psevdokoda | 6 | 3 | 2 | 4 | 8 |
Opombe:
- V 3. skupini se je dalo prvotno uporabljati le pascal, C, C++; od leta 2004 naprej tudi javo; od 2008 naprej tudi C#.
- Polovice v gornji tabeli so posledica tega, da nekateri tekmovalci uporabljajo dva različna jezika (pri različnih nalogah) in jih potem štejemo polovično k vsakemu.
- „Nič“ pomeni, da tekmovalec ni napisal nič izvorne kode (pač pa npr. odgovore v naravnem jeziku). Tekmovalce, ki so pisali le psevdokodo (čeprav so naloge zahtevale izvorno kodo v konkretnih programskih jezikih), od leta 2009 naprej štejemo posebej.
- Tisti, ki v 1. in 2. skupini uporabljajo C++ namesto C, uporabljajo večinoma
le malo stvari, ki so specifične za C++ (in jih v C-ju ni). To so ponavadi predvsem
vhodni in izhodni tokovi (
<iostream>
namesto<stdio.h>
,cin
incout
namestoprintf
inscanf
). Vse več ljudi uporablja tudi razredastring
invector
.
Sledijo podrobni rezultati ankete. Opombe v oglatih oklepajih [takole] so moje.
Vprašanja za vse skupine
Kje si izvedel za to tekmovanje?
Skupina | Kje si izvedel za to tekmovanje? | |||
---|---|---|---|---|
od mentorja | na spletni strani | od prijatelja/sošolca | drugače | |
I | 52 | 0 | 3 | 3 |
II | 29 | 0 | 1 | 1 |
III | 7 | 0 | 0 | 0 |
Če drugače, kako?
- BASCOM [to je očitno nekakšen basic za mikrokontrolerje ali nekaj podobnega]
- C++
- C++, C
- C++, C
- C, C++
- C, linux shell
- CSS, HTML
- da, lua
- delphi
- HTML
- HTML, CSS
- HTML, CSS, MySQL
- HTML, CSS, PHP, C#, C, C++, Flowcode, basic, bascom, java, python
- java
- java
- java, javascript, C
- java, javascript, Visual Basic, Autoit
- javascript
- javascript
- javascript, actionscript, F#, VB, C++, objective C
- logo, BASCOM, bash
- Microsoft BASIC, HTML, CSS, javascript, XML
- ne!
- pascal, java, C++, bash
- perl, batch, C++ in spletnih (PHP, javascript)
- PHP, HTML, SQL, Flowcode, object C
- PHP, python, HTML, java, arduino
- PHP, VB.net, C++, javascript
- python
- python, javascript, C++, pascal
- ruby, PHP
- spletni: HTML, CSS
- Visual Basic, javacsript, java, HTML
- Visual Basic, javascript, …
- C
- C#, C, C++, lua, javascript, HTML
- C, SQL, java, python, lua
- Delphi, arduino, C#
- HTML, C, javascript, ActionScript
- HTML, CSS, javascript, ajax
- java
- java
- java, PHP
- pascal, stutsk (ojdip.net/stutsk), x86/Z80/Motorola 68000/NEC V810 zbirnik
- PHP, HTML, javascript
- poizkusil sem se v jeziku C
- python
- Robot C, Bascom, HTML, PHP, bash
- ruby, delphi
- za Androida
- python
- python, javascript
- C#
- C#
- C#
- Visual Basic.NET ali pa C#
- da, lua
- java
- java
- java
- lua
- ni potrebno
- C#
- C#
- C#
- PHP
- C++
- MindFuck
- basic (QuickBASIC / FreeBASIC)
- java
- lua
- python 3.2
- samo ukinite javo
- C#
- C#
- C#
- C#
- C++
- C++
- C++ ali java
- Morda java ali C#, C++.
- Nekaterim tekmovalcem bi koda v javi ali C# bolj koristila.
- V pascalu in pythonu.
- da, C++
- java
- python
- python
- python
- C#
- C#
- C#
- C#
- C++
- PHP
- da, E2
- da, java
- java :)
- java
- java
- java
- java
- java
- python
- python
- python
- C++
- C++
- C++, pascal
- C++, saj je zelo podoben, le brez odvečne navlake
- basic (QuickBASIC / FreeBASIC)
- java
- python
- python
- C++
- java
- java/C++
- python
- python
- Ne. Pod nobenim pogojem nočem ostalih jezikov, *sploh ne Pythona*.
- Python!
- python
- Ker ni bila težka.
- Ker sem jo lahko rešil.
- Ker sem jo razumel in je blizu mojemu načinu razmišljanja.
- Malce humorja.
- Najlažja :)
- Najpreprostejša naloga za začetek.
- Zanimiva.
- [nečitljivo; mogoče "zanimiv izziv"]
- Ker je bila izziv.
- Ker je bila za mene nekaj novega.
- Ker je bila zanimiva in primerna.
- Ker se je zdela zelo težka, potem pa sem jo počasi razumel.
- Najlažje sem jo razumel in napisal. Pri tem mi je zelo pomagalo matematično znanje.
- Naloga mi je bila všeč, saj mi je bila zanimiva in uporabna.
- Saj mi je predstavila nek izziv pri iskanju najbolj optimalne rešitve.
- Zanimiv koncept in ponuja številne rešitve, tako da je najti rešitev, ki je kratka in najbolj učinkovita, zabavno.
- Zanimiva.
- Drugačna kot naloge, ki sem jih vajen s tekmovanj.
- Ker je bila najlažja in zanimiva (izvirna).
- Ker je bila težja in je terjala razmislek.
- Zanimiv sistem.
- Dejansko bi lahko bila uporabna v praksi.
- Ker je bila lahka.
- Ker je bila zanimiva.
- Ker je imela prednapisane metode.
- Ker ni bila težka.
- Ker sem jo hitro rešil, saj je enostavna.
- Najbolj zanimiva.
- Ni razloga.
- Uporabna, vsakodnevna naloga programerja in takšne naloge so zanimive.
- Všeč mi je bila uporaba že določenih funkcij, pa tudi naloga je zanimiva.
- Zanimiv problem.
- Zanimiva, rad imam take algoritme.
- Zanimiva, uporabna tudi v realosti. [Podobnih komentarjev je letos precej - kdo bi si mislil, da se toliko tekmovalcev ukvarja s programiranjem dvigal v industriji :P]
- Zanimiva.
- Zaradi uporabe različnih funkcij, kot na primer pri pisanju programov. Tudi naloga 2 mi je bila nekako všeč zaradi zahtevnosti.
- (1, 3, 5) Primerne mojemu znanju.
- (2, 5) [ni navedel razloga]
- (3, 5) [ni navedel razloga]
- Bila je sicer izvrstno zasnovana, a izredno lahka. Vzela ni skoraj nič časa.
- Prelahka.
- Dolgočasna.
- Hkrati mi je bila naloga 2 tudi zelo nevšeč, ker mi je vzela preveč časa.
- Ker je nisem nal.
- Ker je nisem popolnoma razumel.
- Ker sem imel sprva malo težav.
- Naloge nisem popolnoma razumel.
- Nerazumljiva, nisem popolnoma razumel.
- Nisem je razumel.
- Nisem razumel, kaj sploh moram narediti.
- Preveč matematike.
- Dolgočasno pisanje.
- NWM
- Besedilo naloge mi je bilo zelo nerazumljivo, tako da sem težko našel rešitev.
- Bila je precej kompleksna.
- Dokaj težka, še posebej dokler ne razumeš.
- Dolžina.
- Ker je bilo besedilo težko razumljivo.
- Ker mi ni bila jasna.
- Ker nisem najbolje razumel navodil.
- Ker nisem razumel, kaj je bilo sploh treba narediti.
- Ker nisem znal.
- Kompliciranost naloge.
- Preden sem uspel razumeti nalogo, sem moral besedilo kar nekajkrat prebrati.
- Predolga, zahteven izpis rezultata.
- Težka.
- Če bi razumel osnove, bi nalogo lahko rešil, vendar o tem nismo nikoli govorili.
- Čudna navodila.
- Dolgočasna.
- Ker nisem vedel, ali je kakšen trik vpleten, zdela se mi je lahka.
- Nerazumljiva.
- (2, 4) Nisem vedel, kako bi ju rešil.
- (2, 4) Prezahtevne za moje znanje.
- (3, 4) [ni navedel razloga]
- Ker sem takoj ugotovil koncept rešitve.
- Najlažja.
- Zanimiva.
- Aktualna je.
- Aktualno =)
- Edina, ki sem jo uspel spraviti v program.
- Ker bi lahko ta program uporabil na naših politikih in bi za večino pokazalo sumljivo ali nezakonito.
- Ker ni izgledala preveč težka.
- Najbolj zabavna, najboljši tekst.
- Zanimiva, praktična
- Zanimiva, čeprav težko razumljiva.
- Zaradi učinkovitosti.
- Ker je bila preprosta.
- Ne vem.
- Všeč mi je manipulacija nizov.
- Ker je bila zame nekaj novega in malo izziva.
- Ker sem jo hitro rešil.
- Najtežja, a najbolj zanimiva.
- Pač / Ker me to malo spominja na grafiko.
- Ker je bila najlažja in je potrebovala malo razmišljanja.
- Ker mi je bila najlažja.
- Všeč mi je bilo računanje.
- Ker je nisem rešil.
- Ker je nisem znal rešiti.
- Ne vem.
- Ni se mi je dalo reševati :(
- Preveč matematična, ne maram kombinacij.
- Ker nisem takoj ugotovil koncepta rešitve in mi je vzela preveč časa.
- Precej dolgočasna.
- Predolgo besedilo, dolgočasno in ponekod nerazumljivo.
- Bedna je bila.
- Ker je bila težko razumljiva, dolga, brez pomoči interneta in brez visual studia.
- Ker je sto let trajala.
- Ker nisem imel pojma, kako to rešiti.
- Ne poznam dovolj učinkovitih metod za reševanje takih nalog.
- Nerazumljiva.
- Pol časa nisem razumel, kaj želi naloga od mene. Napisal sem jo s polrazumevanjem.
- Zmeda glede vhodnih podatkov / indeksov.
- Ker še nimam pojma o efektivnosti kode.
- Lahko bi ribe v dekleta spremenili, pa bi bilo bolje.
- Težka, brez smisla.
- Ker sem jo rešil lol.
- Zanimiva.
- brez razloga
- Ker je bila najbolj zanimiva.
- Imel sem največ bugov.
- Požar. Ker ste jo prezakomplicirali.
- Nisem znal.
- Veliko besedila.
- (1, 5) Obe sta bili težko razumljivi.
Katere programske jezike obvladaš?
V anketnem obrazcu je bilo prostora za tri jezike; pri vsakem naj bi tekmovalec tudi navedel, koliko programov je že napisal v njem in kako dolg je bil najdaljši od njih. Spodaj za vsako skupino piše, koliko tekmovalcev je navedlo posamezni jezik in pri tem niti število programov ni bilo manjše od 10 niti dolžina najdaljšega programa ni bila manjša od 20 vrstic.
Jezik | Skupina | ||
---|---|---|---|
I | II | III | |
basic | 1 | 1 | 0 |
C | 2 | 2 | 0 |
C# | 18 | 5 | 1 |
C++ | 19 | 18 | 5 |
C/C++ | 0 | 2 | 1 |
HTML | 2 | 0 | 0 |
java | 12 | 8 | 0 |
JavaScript | 3 | 0 | 0 |
lua | 3 | 1 | 0 |
pascal | 4 | 6 | 5 |
PHP | 7 | 4 | 1 |
python | 11 | 9 | 2 |
V anketi je bila tudi rubrika za naštevanje morebitnih ostalih programskih jezikov, v katerih je tekmovalec tudi že kdaj programiral. Tu so navedli naslednje jezike:
Prva skupina:
Druga skupina:
Tretja skupina:
Programski jeziki v opisih nalog in v rešitvah
„V besedilu nalog trenutno objavljamo deklaracije tipov in podprogramov v pascalu, C/C++, pythonu in javi. Ali razumeš kakšnega od teh jezikov dovolj dobro, da razumeš te deklaracije v besedilu naših nalog? Ali bi raje videl, da bi objavljali deklaracije (tudi) v kakšnem drugem programskem jeziku?“
Skupina | Ali razumeš deklaracije v besedilu nalog (v pascalu, C/C++, pythonu in javi)? Ali predlagaš (še) kak drug jezik? | So ti prišle deklaracije v pythonu kaj prav? | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Da | Ne | Da | Ne | |||
Število | Predlogi | Število | Predlogi | |||
I | 50 | 7 | 14 | 41 | ||
II | 27 | 0 | 6 | 18 |
„V rešitvah nalog trenutno objavljamo izvorno kodo v C-ju. Ali razumeš C dovolj dobro, da si lahko kaj pomagaš z izvorno kodo v naših rešitvah? Ali bi raje videl, da bi izvorno kodo rešitev pisali v kakšnem drugem jeziku? Če da, v katerem?“
Skupina | Ali razumeš izvorno kodo v rešitvah (v C-ju)? Ali predlagaš (še) kak drug jezik? | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Da | Ne | (Prazno) | ||||
Število | Predlogi | Število | Predlogi | Število | Predlogi | |
I | 32 | 23 | 4 | |||
II | 22 | 4 | 4 | |||
III | 7 | 0 | 0 |
Vprašanje za tekmovalce 3. skupine: „Doslej smo v 3. skupini podpirali reševanje nalog v pascalu, C, C++, C# in javi. Bi rad uporabljal kakšen drug programski jezik? Če da, katerega?“
Prva skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Vandali | 3 | 14 | 30 | 6 | 0 | 2 | 2.90 | 59 | 11.2 | 14 |
2. Kolera | 0 | 2 | 15 | 23 | 9 | 4 | 3.80 | 50 | 10.0 | 12 |
3. Kino | 0 | 10 | 35 | 6 | 0 | 2 | 2.92 | 70 | 8.0 | 9 |
4. Iglični tiskalnik | 2 | 2 | 9 | 23 | 12 | 3 | 4.02 | 46 | 7.9 | 4 |
5. Dvigalo | 5 | 20 | 23 | 4 | 0 | 3 | 2.77 | 68 | 13.5 | 17 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 20 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Vandali | 4 | 41 | 8 |
2. Kolera | 13 | 25 | 15 |
3. Kino | 7 | 40 | 4 |
4. Iglični tiskalnik | 18 | 21 | 13 |
5. Dvigalo | 1 | 46 | 6 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Vandali | 1 | 51 | 1 | 2.00 | 50 | 3 | 0 | 1.06 |
2. Kolera | 0 | 41 | 11 | 2.21 | 35 | 13 | 3 | 1.37 |
3. Kino | 0 | 49 | 2 | 2.04 | 45 | 4 | 1 | 1.12 |
4. Iglični tiskalnik | 4 | 41 | 7 | 2.06 | 25 | 19 | 7 | 1.65 |
5. Dvigalo | 1 | 50 | 2 | 2.02 | 49 | 2 | 2 | 1.11 |
* Povprečja smo računali tako, da kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Vandali | 30 | 4 | 5 | 13 |
2. Kolera | 39 | 4 | 1 | 7 |
3. Kino | 29 | 5 | 2 | 16 |
4. Iglični tiskalnik | 37 | 5 | 1 | 7 |
5. Dvigalo | 39 | 3 | 1 | 9 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Vandali | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 9 | 43 |
2. Kolera | 2 | 0 | 12 | 0 | 1 | 11 | 28 |
3. Kino | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 46 |
4. Iglični tiskalnik | 4 | 5 | 16 | 1 | 3 | 6 | 24 |
5. Dvigalo | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 7 | 43 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Vandali | 9 | 3 |
2. Kolera | 10 | 13 |
3. Kino | 4 | 4 |
4. Iglični tiskalnik | 4 | 19 |
5. Dvigalo | 20 | 4 |
Mnenja o 1. nalogi (Vandali)
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Vandali)
2. naloga (Kolera)
3. naloga (Kino)
4. naloga (Iglični tiskalnik)
5. naloga (Dvigalo)
Drugi odgovori
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
1. naloga (Vandali)
2. naloga (Kolera)
3. naloga (Kino)
4. naloga (Iglični tiskalnik)
5. naloga (Dvigalo)
Drugi odgovori
Druga skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Binarni sef | 0 | 5 | 11 | 8 | 2 | 2 | 3.27 | 21 | 5.3 | 3 |
2. Sumljiva imenovanja | 1 | 6 | 13 | 7 | 1 | 0 | 3.15 | 31 | 8.7 | 9 |
3. Dekodiranje nizov | 0 | 7 | 12 | 6 | 2 | 1 | 3.11 | 31 | 9.8 | 12 |
4. Silhuete | 0 | 1 | 6 | 15 | 4 | 2 | 3.85 | 24 | 4.8 | 2 |
5. Ribič | 2 | 3 | 13 | 7 | 2 | 1 | 3.40 | 33 | 6.8 | 7 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 20 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Binarni sef | 6 | 16 | 6 |
2. Sumljiva imenovanja | 4 | 23 | 1 |
3. Dekodiranje nizov | 7 | 18 | 3 |
4. Silhuete | 12 | 10 | 4 |
5. Ribič | 1 | 22 | 4 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Binarni sef | 2 | 25 | 0 | 1.93 | 19 | 8 | 0 | 1.30 |
2. Sumljiva imenovanja | 0 | 22 | 6 | 2.21 | 20 | 7 | 1 | 1.32 |
3. Dekodiranje nizov | 0 | 27 | 1 | 2.04 | 24 | 4 | 0 | 1.14 |
4. Silhuete | 1 | 24 | 3 | 2.07 | 21 | 3 | 4 | 1.39 |
5. Ribič | 0 | 27 | 0 | 2.00 | 21 | 4 | 1 | 1.23 |
* Povprečja smo računali tako, da kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Binarni sef | 17 | 3 | 2 | 4 |
2. Sumljiva imenovanja | 15 | 3 | 0 | 7 |
3. Dekodiranje nizov | 17 | 3 | 0 | 7 |
4. Silhuete | 14 | 5 | 2 | 6 |
5. Ribič | 16 | 4 | 2 | 5 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Binarni sef | 0 | 4 | 3 | 1 | 0 | 3 | 18 |
2. Sumljiva imenovanja | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 24 |
3. Dekodiranje nizov | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 2 | 22 |
4. Silhuete | 1 | 2 | 2 | 1 | 3 | 5 | 14 |
5. Ribič | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 22 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Binarni sef | 5 | 6 |
2. Sumljiva imenovanja | 9 | 5 |
3. Dekodiranje nizov | 6 | 2 |
4. Silhuete | 5 | 11 |
5. Ribič | 4 | 4 |
Mnenja o 1. nalogi (Binarni sef)
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Binarni sef)
2. naloga (Sumljiva imenovanja)
3. naloga (Dekodiranje nizov)
4. naloga (Silhuete)
5. naloga (Ribič)
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
1. naloga (Binarni sef)
2. naloga (Sumljiva imenovanja)
4. naloga (Silhuete)
5. naloga (Ribič)
Tretja skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Moderna umetnost | 0 | 3 | 3 | 0 | 0 | 1 | 2.50 | 8 | 78.3 | 97 |
2. Kompleksnost števil | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 3.67 | 7 | 32.8 | 34 |
3. Požar | 0 | 0 | 3 | 2 | 1 | 0 | 3.67 | 5 | 25.7 | 30 |
4. Številčenje | 0 | 0 | 4 | 1 | 1 | 0 | 3.50 | 5 | 27.4 | 30 |
5. Natrpan urnik | 0 | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | 3.67 | 1 | 10.8 | 0 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 100 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Moderna umetnost | 0 | 6 | 1 |
2. Kompleksnost števil | 2 | 4 | 0 |
3. Požar | 3 | 2 | 1 |
4. Številčenje | 1 | 5 | 0 |
5. Natrpan urnik | 0 | 3 | 3 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Moderna umetnost | 0 | 7 | 0 | 2.00 | 6 | 1 | 0 | 1.14 |
2. Kompleksnost števil | 1 | 5 | 0 | 1.83 | 6 | 0 | 0 | 1.00 |
3. Požar | 0 | 6 | 0 | 2.00 | 6 | 0 | 0 | 1.00 |
4. Številčenje | 0 | 6 | 0 | 2.00 | 5 | 0 | 0 | 1.00 |
5. Natrpan urnik | 0 | 4 | 2 | 2.33 | 3 | 2 | 1 | 1.67 |
* Povprečja smo računali tako, da kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Moderna umetnost | 6 | 0 | 0 | 0 |
2. Kompleksnost števil | 6 | 0 | 0 | 0 |
3. Požar | 5 | 0 | 1 | 0 |
4. Številčenje | 2 | 0 | 0 | 3 |
5. Natrpan urnik | 4 | 0 | 0 | 1 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Moderna umetnost | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 4 |
2. Kompleksnost števil | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 |
3. Požar | 1 | 2 | 0 | 3 | 1 | 0 | 0 |
4. Številčenje | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 2 | 1 |
5. Natrpan urnik | 4 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Moderna umetnost | 1 | 0 |
2. Kompleksnost števil | 2 | 0 |
3. Požar | 1 | 2 |
4. Številčenje | 1 | 0 |
5. Natrpan urnik | 0 | 2 |
Mnenja o 3. nalogi (Požar)
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Moderna umetnost)
2. naloga (Kompleksnost števil)
3. naloga (Požar)
4. naloga (Številčenje)
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
3. naloga (Požar)
5. naloga (Natrpan urnik)
Drugi odgovori