Tekmovanje ACM iz računalništva in informatike
Anketa o 6. tekmovanju ACM v znanju računalništva
[Kazalo: nekaj opažanj, statistike po skupinah, prva, druga, tretja skupina.]
Če bi rad kdo v zvezi s tem tekmovanjem še kaj povedal ali vprašal, naj nam piše na rtk-info@ijs.si.
Dobili smo 74 izpolnjenih anketnih obrazcev iz prve skupine, 47 iz druge in 17 iz tretje skupine. (Anketni obrazci za vse tri skupine v formatu PDF.)
Nekaj opažanj
Podobno kot v prejšnjih letih so skoraj vsi tekmovalci za tekmovanje izvedeli od mentorjev. Letos je bilo nekaj tudi takih, ki so zanj izvedeli na naši spletni strani.
-
S trajanjem tekmovanja in številom nalog so večinoma kar zadovoljni, je pa letos v prvi skupini večji delež (kot prejšnja leta) pripomb, da želijo več časa ali pa manj nalog (ali pa celo oboje).
-
Število tekmovalcev, ki so se naučili programirati v šoli, in tistih, ki so se naučili sami, je približno izenačeno. Letos je bilo v prvi skupini tudi precej tekmovalcev, ki so se naučili programirati na krožkih. Podobno je bilo že lani.
-
V opisu nalog za I. in II. skupino smo letos navajali deklaracije v pascalu, C/C++, pythonu in javi, pri čemer smo tokrat posebej dodali (deloma zaradi pripomb v anketah prejšnjih let) C++ovske deklaracije s tipom string namesto char *. Delež tekmovalcev, ki deklaracije zdaj razume, je še večji kot lani. Najpogostejši jezik, ki si ga še želijo, je C#, ki ga bomo dodali na naslednjem tekmovanju,
-
Pri vprašanju o izvorni kodi rešitev (ki jih zdaj objavljamo le v C-ju) podobno kot lani skoraj polovica tekmovalcev v I. skupini pravi, da obstoječih rešitev ne razumejo; in podobno kot lani večina teh tekmovalcev želi rešitve v C++ ali pythonu.
Podobno kot prejšnja leta je tudi letos nekaj ljudi zatrdilo, da rešitev v npr. C-ju ne razumejo, bi pa radi videli rešitve v C++...
-
Vprašanja o tem, katere programske jezike tekmovalci poznajo, so bila letos strukturirana enako kot prejšnja leta: pri vsakem jeziku naj bi tekmovalec tudi navedel, koliko programov je že napisal v njem in kako dolg je bil najkrajši od njih. V tabeli spodaj smo uporabili te odgovore tako, da tistih, ki so napisali v nekem jeziku 10 programov ali manj, in tistih, ki so napisali v njem le programe, dolge največ 20 vrstic, preprosto nismo šteli. Tako nam ne bodo meglili slike tisti, ki bi drugače našteli vse jezike, za katere so vsaj približno slišali.
Daleč najbolj razširjen je C++, sledijo mu python, java, PHP, C# in pascal; razlike med temi štirimi so dovolj majhne, da je najbrž težko reči kaj pametnega o tem, kateri je bolj in kateri manj znan.
-
Tudi letos so bili tekmovalci večinoma zadovoljni s sistemom za oddajo odgovorov prek računalnika (v I. in II. skupini). Težav s shranjevanjem je bilo letos precej manj. Nekaj tekmovalcev je opozorilo na to, da so bili na računalnikih dostopni prevajalniki/interpreterji za nekatere jezike, za druge pa ne, kar res ni prav (mišljeno je, da bi bili na računalnikih le urejevalniki, drugih razvojnih orodij pa ne). Tako kot lani je velika večina tekmovalcev oddajala prek računalnika, vendar pa je bil delež tistih, ki so pisali ročno na papir, malo večji kot lani.
O nalogah:
-
V povprečju so se zdele tekmovalcem v vseh skupinah naloge še kar težke. Če pri vsaki nalogi pogledamo povprečje mnenj o zahtevnosti te naloge (1 = prelahka, 3 = primerna, 4 = težka, 5 = pretežka) in vzamemo povprečje tega po vseh petih nalogah, dobimo: 3,56 v prvi skupini, 3.39 v drugi in 3.57 v tretji skupini.
Te vrednosti so podobne tistim iz prejšnjih let oz. večinoma celo še malo manjše (torej so se naloge zdele tekmovalem malenkost lažje).
V I. skupini se je zdela tekmovalcem najtežja naloga 1.5 (okoljevarstveni ukrepi), najlažja pa 1.2 (lego kocke). Slednje je zanimivo, saj se takšne „realnočasovne“ naloge tekmovalcem ponavadi zdijo težke (primer tega vidimo tudi pri drugi skupini, kjer se jim je zdela 2.3 najtežja).
V II. skupini se je zdela tekmovalcem najtežja 2.3 (kozarci), najlažja pa 2.2 ((opomba)).
Pri III. skupini se je zdela tekmovalcem najlažja naloga 3.3 (konstrukcija grafa), najlažja pa 3.1 (reklama); slednja je bila tudi zamišljena kot lahka.
-
Človek bi pričakoval, da tekmovalci pri nalogah, ki so se jim zdele težje, dosežejo manj točk. Podobno kot prejšnja leta smo računali korelacijski koeficient med tem, kako težka se je zdela naloga tekmovalcem, in tem, kolikšen delež točk so pri njej v povprečju dosegli, vendar je letos ta korelacija skoraj izginila (R2 = 0,11; prejšnja leta je bil okoli 0,4).
-
Pri vprašanju „ali se ti zdi, da je (ali: bi) naloga vzela preveč časa?“ je bil delež pritrdilnih odgovorov velik zlasti pri nalogah 1.5 (okoljevarstveni ukrepi) in 2.3 (kozarci).
-
Komentarjev, da jim je neka naloga že znana, je bilo tudi letos zelo malo. Ocene zanimivosti nalog so drugače kar visoke, povprečno okoli 2,5 (če je 1 = dolgočasna, 2 = povprečna, 3 = zanimiva; to je približno enak rezultat kot lani); v prvi in drugi skupini so bili z zanimivostjo nalog malo bolj zadovoljni kot v tretji. Razlike v oceni zanimivosti med nalogami so večinoma majhne, kot bolj zanimive izstopajo 1.2 (lego kocke), 1.3 (majevska števila), 2.3 (kozarci) in 2.5 (assembler), kot manj zanimivi pa 3.2 (kompresija slike) in 3.3 (konstrukcija grafa).
-
Tudi z dolžino besedila so bili večinoma zadovoljni. Pri tem izstopa naloga 1.5 (okoljevarstveni ukrepi), pri kateri je izrazito veliko pripomb, da je besedilo predolgo. Prekratko pa se je zdelo največ tekmovalcem besedilo nalog 1.4 (kemijske formule) in 2.3 (kozarci).
-
Z razumljivostjo besedila nalog so tekmovalci večinoma zadovoljni, približno enako kot v prejšnjih letih. Največ pripomb glede slabe razumljivosti je bilo pri nalogah 2.4 (telefonske številke) in 3.3 (konstrukcija grafa).
-
Pri vprašanjih „katera naloga ti je najbolj všeč?“ in „katera naloga ti je najmanj všeč?“ letos izrazito izstopa naloga 1.5 (okoljevarstveni ukrepi), ki je bila veliko tekmovalcem najmanj všeč. Glasovi o tem, katera naloga jim je najbolj všeč, so bolj razpršeni, še posebej v prvi skupini; v drugi izstopa naloga 2.5 (assembler). V tretji skupini je bila najbolj popularna naloga 3.1 (reklama), najbolj nepopularna pa 3.3 (konstrukcija grafa).
Programersko znanje:
Vprašanja o programerskem znanju so dajala podobne rezultate kot lani, v prvi skupini mogoče malo slabše.
Stvari, ki jih poznajo slabše, so približno iste kot v prejšnjih letih: rekurzija, kazalci, naštevni tipi in operatorji na bitih; v 1. skupini tudi strukture.
- Poznavanje algoritmov in podatkovnih struktur je približno tako kot ponavadi. Pri teh rezultatih so v anketah iz leta v leto prisotna razna nihanja, ni pa videti kakšnega očitnega dolgoročnega trenda.
Katere programske jezike so uporabljali:
C++ je še vedno najpogosteje uporabljan jezik. V primerjavi z lanskim letom se je povečala uporaba pythona, še posebej v prvi skupini.
Nekaj več ljudi kot lani je uporabljalo C#; pascal in java se držita približno na istem kot prejšnja leta.
Jezik | Št. tekmovalcev, ki so ga uporabljali | |||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2004 | 2003 | |||||||||||||||
I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | III | |
Pascal | 3 | 4 | 3 | 4.5 | 5 | 2 | 4 | 2 | 1 | 1.5 | 2 | 2 | 8.5 | 2 | 1 | 6 | 5 | 5 | 23 | 20 | 13 | 17 |
C | 7 | 2 | 6 | 6 | 1 | 9.5 | 3.5 | 0.5 | 4.5 | 11 | 2.5 | 5.5 | 11 | 6.5 | 4 | 16 | 1.5 | 13 | 7.5 | 1 | 4 | |
C++ | 23.5 | 19 | 8 | 33 | 17.5 | 13 | 26.5 | 2 | 12.5 | 17.5 | 11 | 9.5 | 7 | 14 | 15.5 | 13 | 5 | 10.5 | 5 | 6 | 5 | |
PHP | 0.5 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||
nič | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | |||||||||||
VB | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||
C# | 4 | 2 | 3 | 0.5 | 1 | 3 | 0.5 | |||||||||||||||
Java | 6 | 5 | 3 | 5 | 9 | 4 | 8 | 8 | 11 | 9.5 | 3 | 2.5 | 3 | 0.5 | ||||||||
Python | 20 | 6 | 12 | 2 | 4 | 0.5 | 6 | 1 | ||||||||||||||
psevdokoda | 2 | 4 | 8 |
Opombe:
- V 3. skupini se je dalo prvotno uporabljati le pascal, C, C++; od leta 2004 naprej tudi javo; od 2008 naprej tudi C#.
- Polovice v gornji tabeli so posledica tega, da nekateri tekmovalci uporabljajo dva različna jezika (pri različnih nalogah) in jih potem štejemo polovično k vsakemu. V letu 2011 je bil tak primer tekmovalec, ki je uporabljal C++ in PHP v prvi skupini.
- „Nič“ pomeni, da tekmovalec ni napisal nič izvorne kode (pač pa npr. odgovore v naravnem jeziku). Tekmovalce, ki so pisali le psevdokodo (čeprav so naloge zahtevale izvorno kodo v konkretnih programskih jezikih), od leta 2009 naprej štejemo posebej.
- Tisti, ki v 1. in 2. skupini uporabljajo C++ namesto C, uporabljajo večinoma
le malo stvari, ki so specifične za C++ (in jih v C-ju ni). To so ponavadi predvsem
vhodni in izhodni tokovi (
<iostream>
namesto<stdio.h>
,cin
incout
namestoprintf
inscanf
); tu in tam uporablja kdo tudi razredstring
.
Sledijo podrobni rezultati ankete. Opombe v oglatih oklepajih [takole] so moje.
Vprašanja za vse skupine
Kje si izvedel za to tekmovanje?
Skupina | Kje si izvedel za to tekmovanje? | |||
---|---|---|---|---|
od mentorja | na spletni strani | od prijatelja/sošolca | drugače | |
I | 66 | 0 | 2 | 2 |
II | 36 | 2 | 0 | 2 |
III | 13 | 3 | 1 | 1 |
Če na spletni strani, na kateri?
- C++, java, python
- CSS, python, C++
- HTML, css, ASP.net, java, …
- HTML, css, java, Visual Basic
- HTML,java, C#
- java
- java
- java, android-java
- javascript
- javascript, PHP, css
- osnove v perlu
- PHP
- PHP, javascript, CSS
- PHP, SQL, pawn
- python, basic, VB
- python, pascal
- visual basic
- visual basic
- visual basic
- C#, ASP
- C#, java
- C++
- c, c++
- flash
- flash, java
- fortran, python, C#
- HTML, CSS, javascript,java
- java
- java, flash, …
- java, javascript, PHP, CSS, basic, Visual Basic, Visual C#, Visual F#
- javascript
- javascript, C++
- javascript, C, C++, C#
- javascript, python, java
- mikro C, assembler (AMD & intel), C#, …
- niti ne
- pascal
- PHP, assembler, …
- PHP, C#, CSS, SQL
- robot C
- ruby, PHP
- ASP.net, HTML, VB
- C++
- C, pascal, javascript
- java, C++
- java, javascript, VB
- javascript, PHP, css
- pascal, basic, object: vc-c
- PHP, python
- python, HTML
- C# (4×)
- C# nujno :)
- C++ (4×)
- PHP, bash
- C#
- C# (2×)
- PHP
- brainfuck?
- logo :P
- C#
- C++ (4×)
- C++, C#
- PHP, bash
- java (3×)
- python (2×)
- C# (4×)
- C#, C++
- C++ (6×)
- java
- pascal
- python (6×)
- C#
- C++
- python (3×)
- C#
- C++ (2×)
- PHP, python
- java (2×)
- pascal (2×)
- python, java
- C#
- C# / java
- C++
- java (2×)
- ne, ali pa v pythonu
- python
- C#
- pascal
- PHP
- PHP =)
- python
- python
- python [z velikimi črkami]
- Ker je bila najlažja.
- Ker je bila najpreprostejša.
- Ker je bila razumljiva.
- Ker je zanimiva.
- Ker ni bilo potrebno pisati programa v programskem jeziku.
- Ker ni bilo treba napisati programa, ampak samo opis postopka, kar je lažje in zanimivejše.
- Ker ni programa.
- Ker sem jo razumel.
- Ker si jo lahko opisno razložil.
- Ker si lahko samo napisal, kako bi se razrešila.
- Všeč so mi naloge, kjer opišeš samo postopek. Z ukazi in pisanjem programa tudi gre, vendar je več dela.
- ?
- NVM [ugibam, da to pomeni "ne vem", saj "never mind" tule nekako nima veliko smisla]
- Najbolj zanimiva.
- Najlažje razumljiva.
- Ne vem.
- Razmerje med težavnostjo in zanimivostjo je bilo dobro.
- Zanimiva in tudi uporabna.
- Zelo praktična.
- ne vem
- Bili sta mi zanimivi. Tretja je bila z vsebno.
- Ker je najlažja.
- Ker je zanimiva tako naloga kot njena rešitev.
- Ker se mi zdi, da sem jo znala rešiti s svojim znanjem, pa še uporabna je.
- Najbolj enostavna, zanimiva.
- Najbolj zanimiva.
- Najbolj zanimiva.
- Rad imam številske naloge.
- Zato, ker je kratka.
- Zato.
- Zelo uporabna.
- matematik
- Bila mi je zelo jasna, vendar zaradi premalo izkušenj pretežka za pisanje programa.
- Ker sem jo najbolje rešil.
- Kratka, konkretna.
- Praktično uporabna.
- Rad imam kemijo.
- Bila je zanimiva.
- Ker edina od vseh nalog zahteva nekaj praktičnega (2. naloga ni za praktično uporabo, saj so predpostavke, vsaj po mojem mnenju, preobširne).
- Ker je bila zanimiva.
- Ker se še nisem srečal s tako dolgo nalogo.
- Ker so bili butalci.
- Ker vključuje Butalce.
- Ni bilo treba nič znati…
- Uporabna naloga.
- Zahtevala je dosti razmišljanja.
- Zaradi uvodnega besedila.
- (1 in 5) Ker sem ju razumel in znal rešiti.
- Dolgočasna.
- Ne maram postopkov.
- Nerazumljiva naloga…
- Nisem rešil.
- Zakomplicirana.
- Zaradi zapletenega razumevanja.
- Ker je najtežja.
- Ker sem imel občutek, kot da mi je nekaj manjkalo, ker so bili podprogrami že vnaprej narejeni.
- Navodila niso bila dobra.
- Težje razumljiva.
- Bila je pretežka.
- Ker je nisem znal.
- Naloge nisem popolnoma razumel.
- Čudno je.
- Ker je bila pretežka.
- Ker mi ni bilo nič jasno.
- Ker nisem dobil pametne inspiracije.
- Ker sem imel premalo znanja za programiranje.
- Malo premalo znanja iz C++a.
- Naša profesorica za kemijo je tečna.
- Ne maram kemije.
- Nisem vedela, kako bi jo naredila.
- Nisem znal rešiti.
- Preveč komplicirana, čeprav je to izziv zame.
- Vse so bile zanimive, ampak ker sem se raje lotil 5 namesto 4, ker mi je zmanjkalo časa, sem izbral 4.
- Bila je najzahtevnejša.
- Bila je preobsežna.
- Ker je bila pretežka.
- Ker je bila težka.
- Ker je dolgočasna in pretežka zame.
- Ker je nisem rešil.
- Ker je pač nisem znala rešiti :)
- Ker mi je zmanjkalo volje.
- Ker nisem rešila cele.
- Ne znam je rešiti.
- Ni bilo ideje.
- Nisem znal.
- Predolga.
- Predolgi text, premalo časa.
- Predolgo besedilo.
- Pretežka.
- Preveč podatkov in razmišljanja. [Res nezaslišano - naloga, ki zahteva razmišljanje :P]
- Preveč razmišljanja :)
- Prezahtevna.
- (2, 3, 4, 5) Zaradi moje izredno omejene pismenosti v vseh programskih jezikih.
- Imela je svoj čar :D
- Ker je predstavljala primeren in zanimiv izziv.
- Zanimiva, dobro zastavljena.
- Ker je bila kratka in je bilo potrebno veliko logike.
- Ker je delovala v celoti! :)
- Lepa.
- Ni vzela preveč časa in bila je zanimiva.
- Zahtevnost naloge je bila primerna in sama naloga zelo zanimiva. Navodila so bila jasna in ni vzela preveč časa.
- Ker se mi je zdela najbolj razumljiva.
- Zanimiva, praktična.
- Ker je bila izziv.
- Ker še vedno ne vem idealne rešitve.
- Assembly FTW :) Učili smo se ga prejšnje šolsko leto, rad imam low-level programiranje.
- Bila je nenavadna in potrebna razmisleka.
- Drugačen način programiranja.
- Ker je bila drugačna.
- Ker je bila različna od drugih.
- Ker je bila v assemblerju.
- Ker je bilo potrebno najmanj razmišljati.
- Ker sem se takorekoč prvič srečal z zbirnikom in se mi je zdel zelo zanimiv.
- Ker si imel na voljo praktično vse ukaze jezika in to mi je bila prednost, s podobnimi nalogami si razmišljal dosti bolj algoritemsko.
- Najbolj zanimiva, nenavadna, *nov programski jezik* :)
- Nekaj novega.
- Vzpodbuja logično mišljenje in je izvirna.
- Ker se mi ni dalo implementirati boljše rešitve.
- Naloge tega tipa se pojavljajo preveč pogosto in niso zanimive.
- Veliko pogojev.
- Skoraj "stereotipna" naloga, čudno razložena.
- Veliko časa sem porabil.
- Brezveze… predolgo je bilo treba gledat, da sem vedel, kaj in kako
- Mislim, da je predolga in je preveč stvari, na katere je treba paziti, pa tudi ni mi šla ravno najbolje.
- Ne razumem C-ja.
- Nisem je najbolje razumel oz. ni bilo opisano, če vrne funkcija Preveri() indeks barve v polju barve, če je stranida pobarvana. [Hm, ta del naloge mogoče res ni bil tako jasen, kot bi bilo dobro. Ideja je v tem, da so barve pač neka poljubna cela števila in funkcija Preveri() vrne barvo trenutne stranice. To je torej barva sama, ne indeks v tabelo barve[] (kjer se tako ali tako lahko ista barva pojavi tudi po večkrat).]
- Nisem se je znal lotiti (vsaj na prvi pogled).
- Premalo podatkov.
- Pretežka.
- Vzela mi je dosti časa, da sem samo nalogo sploh razumel.
- Ker je bila nerazumljiva, dolgočasna, vzela mi je voljo, še preden sem jo začel reševati.
- Ker je nisem pogruntal in obupal ob reševanju.
- Nisem razumel besedila.
- Preveč razmišljanja in premalo programiranja.
- Rabil je samo opis in je bila kar nekaj. [Vsaj zdi se mi, da to piše, ampak prva in zadnja beseda sta nejasni.]
- Ker je bila prelahka.
- Ker je nisem dobro razumel.
- (1 in 2) Ker mi delo z nizi ni všeč.
- Edino uspel rešiti.
- Lahka.
- Res lepa izvirna naloga.
- Nestandardna, zelo lepa.
- Ker sem jo znal bolje, a je bila vseeno izziiv.
- Naloga je navidez zapletena in časovno potratna, a v resnici se za njo skriva le malo razmišljanja, in taki tipi nalog so mi najbolj všeč.
- Ker sem jo rešil 100/100.
- Ne znam rešiti.
- Ker je graf.
Katere programske jezike obvladaš?
V anketnem obrazcu je bilo prostora za tri jezike; pri vsakem naj bi tekmovalec tudi navedel, koliko programov je že napisal v njem in kako dolg je bil najdaljši od njih. Spodaj za vsako skupino piše, koliko tekmovalcev je navedlo posamezni jezik in pri tem niti število programov ni bilo manjše od 10 niti dolžina najdaljšega programa ni bila manjša od 20 vrstic.
Jezik | Skupina | ||
---|---|---|---|
I | II | III | |
assembly | 0 | 1 | 0 |
basic | 1 | 3 | 0 |
C | 5 | 3 | 2 |
C# | 8 | 14 | 3 |
C++ | 30 | 20 | 8 |
C/C++ | 1 | 3 | 2 |
HTML | 4 | 2 | 0 |
java | 9 | 9 | 5 |
JavaScript | 3 | 0 | 0 |
logo | 0 | 1 | 0 |
pascal | 3 | 7 | 7 |
PHP | 9 | 8 | 5 |
python | 11 | 7 | 2 |
SQL | 1 | 0 | 0 |
V anketi je bila tudi rubrika za naštevanje morebitnih ostalih programskih jezikov, v katerih je tekmovalec tudi že kdaj programiral. Tu so navedli naslednje jezike:
Prva skupina:
Druga skupina:
Tretja skupina:
Programski jeziki v opisih nalog in v rešitvah
„V besedilu nalog trenutno objavljamo deklaracije tipov in podprogramov v pascalu, C/C++, pythonu in javi. Ali razumeš kakšnega od teh jezikov dovolj dobro, da razumeš te deklaracije v besedilu naših nalog? Ali bi raje videl, da bi objavljali deklaracije (tudi) v kakšnem drugem programskem jeziku?“
Skupina | Ali razumeš deklaracije v besedilu nalog (v pascalu, C/C++, pythonu in javi)? Ali predlagaš (še) kak drug jezik? | So ti prišle deklaracije v pythonu kaj prav? | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Da | Ne | Da | Ne | |||
Število | Predlogi | Število | Predlogi | |||
I | 53 | 9 | 16 | 44 | ||
II | 32 | 2 | 8 | 23 |
„V rešitvah nalog trenutno objavljamo izvorno kodo v C-ju. Ali razumeš C dovolj dobro, da si lahko kaj pomagaš z izvorno kodo v naših rešitvah? Ali bi raje videl, da bi izvorno kodo rešitev pisali v kakšnem drugem jeziku? Če da, v katerem?“
Skupina | Ali razumeš izvorno kodo v rešitvah (v C-ju)? Ali predlagaš (še) kak drug jezik? | |||
---|---|---|---|---|
Da | Ne | |||
Število | Predlogi | Število | Predlogi | |
I | 27 | 33 | ||
II | 20 | 11 | ||
III | 14 | 3 |
Vprašanje za tekmovalce 3. skupine: „Doslej smo v 3. skupini podpirali reševanje nalog v pascalu, C, C++, C# in javi. Bi rad uporabljal kakšen drug programski jezik? Če da, katerega?“
Prva skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Vsota | 0 | 4 | 32 | 18 | 6 | 5 | 3.43 | 45 | 4.9 | 3 |
2. Lego kocke | 2 | 8 | 30 | 13 | 6 | 6 | 3.33 | 64 | 10.7 | 13 |
3. Majevska števila | 0 | 4 | 28 | 22 | 8 | 4 | 3.55 | 54 | 8.8 | 8 |
4. Kemijske formule | 1 | 8 | 21 | 23 | 7 | 6 | 3.51 | 57 | 5.7 | 5 |
5. Okoljevarstveni ukrepi | 2 | 1 | 15 | 25 | 14 | 8 | 3.98 | 54 | 4.7 | 3 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 20 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Vsota | 14 | 31 | 18 |
2. Lego kocke | 9 | 42 | 9 |
3. Majevska števila | 23 | 30 | 12 |
4. Kemijske formule | 18 | 31 | 12 |
5. Okoljevarstveni ukrepi | 29 | 19 | 15 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Vsota | 2 | 58 | 5 | 2.05 | 49 | 14 | 2 | 1.28 |
2. Lego kocke | 6 | 51 | 5 | 1.98 | 43 | 15 | 2 | 1.32 |
3. Majevska števila | 3 | 51 | 9 | 2.10 | 53 | 9 | 1 | 1.17 |
4. Kemijske formule | 8 | 52 | 4 | 1.94 | 59 | 4 | 0 | 1.06 |
5. Okoljevarstveni ukrepi | 3 | 35 | 24 | 2.34 | 41 | 18 | 2 | 1.36 |
* Povprečja smo računali tako, da kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Vsota | 41 | 8 | 2 | 14 |
2. Lego kocke | 44 | 4 | 3 | 10 |
3. Majevska števila | 50 | 5 | 1 | 8 |
4. Kemijske formule | 39 | 9 | 1 | 12 |
5. Okoljevarstveni ukrepi | 44 | 13 | 2 | 3 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Vsota | 3 | 4 | 7 | 1 | 2 | 12 | 37 |
2. Lego kocke | 2 | 1 | 5 | 1 | 2 | 12 | 42 |
3. Majevska števila | 2 | 2 | 12 | 1 | 5 | 12 | 32 |
4. Kemijske formule | 4 | 4 | 10 | 2 | 7 | 15 | 24 |
5. Okoljevarstveni ukrepi | 3 | 7 | 10 | 9 | 9 | 16 | 14 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Vsota | 13 | 12 |
2. Lego kocke | 16 | 6 |
3. Majevska števila | 16 | 4 |
4. Kemijske formule | 6 | 13 |
5. Okoljevarstveni ukrepi | 12 | 26 |
Mnenja o 1. nalogi (Vsota)
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Vsota)
2. naloga (Lego kocke)
3. naloga (Majevska števila)
4. naloga (Kemijske formule)
5. naloga (Okoljevarstveni ukrepi)
Drugi odgovori
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
1. naloga (Vsota)
2. naloga (Lego kocke)
3. naloga (Majevska števila)
4. naloga (Kemijske formule)
5. naloga (Okoljevarstveni ukrepi)
Drugi odgovori
Druga skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Ve,jic,e | 0 | 1 | 19 | 12 | 0 | 1 | 3.34 | 36 | 9.9 | 10 |
2. (Opomba) | 0 | 7 | 17 | 6 | 1 | 2 | 3.03 | 33 | 8.8 | 10 |
3. Kozarci | 1 | 1 | 11 | 13 | 3 | 4 | 3.68 | 24 | 4.3 | 2 |
4. Telefonske številke | 0 | 2 | 9 | 12 | 3 | 2 | 3.62 | 29 | 8.6 | 12 |
5. Assembler | 3 | 6 | 10 | 6 | 2 | 1 | 3.29 | 31 | 9.3 | 11 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 20 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Ve,jic,e | 8 | 18 | 5 |
2. (Opomba) | 8 | 19 | 4 |
3. Kozarci | 15 | 12 | 6 |
4. Telefonske številke | 7 | 16 | 5 |
5. Assembler | 4 | 23 | 2 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Ve,jic,e | 1 | 28 | 3 | 2.06 | 22 | 8 | 1 | 1.32 |
2. (Opomba) | 1 | 31 | 0 | 1.97 | 30 | 1 | 0 | 1.03 |
3. Kozarci | 4 | 28 | 0 | 1.88 | 20 | 9 | 3 | 1.47 |
4. Telefonske številke | 2 | 21 | 5 | 2.11 | 16 | 6 | 4 | 1.54 |
5. Assembler | 2 | 22 | 3 | 2.04 | 19 | 7 | 2 | 1.39 |
* Povprečja smo računali tako, da kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Ve,jic,e | 20 | 6 | 0 | 5 |
2. (Opomba) | 18 | 2 | 3 | 7 |
3. Kozarci | 21 | 2 | 1 | 4 |
4. Telefonske številke | 13 | 7 | 0 | 5 |
5. Assembler | 21 | 3 | 2 | 1 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Ve,jic,e | 0 | 2 | 3 | 0 | 2 | 1 | 26 |
2. (Opomba) | 1 | 0 | 2 | 2 | 3 | 0 | 25 |
3. Kozarci | 2 | 1 | 2 | 2 | 6 | 3 | 17 |
4. Telefonske številke | 4 | 2 | 4 | 2 | 3 | 2 | 17 |
5. Assembler | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 26 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Ve,jic,e | 3 | 4 |
2. (Opomba) | 7 | 2 |
3. Kozarci | 2 | 10 |
4. Telefonske številke | 2 | 6 |
5. Assembler | 14 | 4 |
Mnenja o 1. nalogi (Ve,jic,e)
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Ve,jic,e)
2. naloga ((Opomba))
3. naloga (Kozarci)
4. naloga (Telefonske številke)
5. naloga (Assembler)
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
1. naloga (Ve,jic,e)
2. naloga ((Opomba))
3. naloga (Kozarci)
4. naloga (Telefonske številke)
5. naloga (Assembler)
Drugi odgovori
Tretja skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Reklama | 0 | 1 | 11 | 3 | 0 | 1 | 3.13 | 17 | 45.4 | 45 |
2. Kompresija slike | 0 | 0 | 5 | 8 | 1 | 1 | 3.71 | 9 | 19.8 | 10 |
3. Konstrukcija grafa | 0 | 0 | 3 | 4 | 5 | 3 | 4.17 | 3 | 51.3 | 27 |
4. Mušji drekci | 0 | 1 | 8 | 5 | 0 | 1 | 3.29 | 5 | 42.2 | 35 |
5. Podajanje žoge | 0 | 0 | 6 | 4 | 1 | 2 | 3.55 | 6 | 36.3 | 20 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 100 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Reklama | 4 | 11 | 0 |
2. Kompresija slike | 2 | 7 | 5 |
3. Konstrukcija grafa | 4 | 5 | 5 |
4. Mušji drekci | 6 | 7 | 0 |
5. Podajanje žoge | 4 | 5 | 1 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Reklama | 1 | 13 | 1 | 2.00 | 14 | 0 | 1 | 1.13 |
2. Kompresija slike | 2 | 11 | 2 | 2.00 | 9 | 5 | 1 | 1.47 |
3. Konstrukcija grafa | 0 | 11 | 2 | 2.15 | 7 | 5 | 2 | 1.64 |
4. Mušji drekci | 1 | 11 | 2 | 2.07 | 11 | 1 | 2 | 1.36 |
5. Podajanje žoge | 0 | 9 | 2 | 2.18 | 9 | 1 | 1 | 1.27 |
* Povprečja smo računali tako, da kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Reklama | 6 | 0 | 1 | 8 |
2. Kompresija slike | 6 | 3 | 0 | 4 |
3. Konstrukcija grafa | 7 | 4 | 1 | 1 |
4. Mušji drekci | 8 | 3 | 0 | 1 |
5. Podajanje žoge | 5 | 1 | 3 | 2 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Reklama | 1 | 1 | 0 | 2 | 3 | 6 | 3 |
2. Kompresija slike | 4 | 3 | 2 | 3 | 0 | 2 | 1 |
3. Konstrukcija grafa | 0 | 5 | 6 | 0 | 0 | 2 | 1 |
4. Mušji drekci | 1 | 4 | 3 | 2 | 0 | 0 | 3 |
5. Podajanje žoge | 3 | 2 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Reklama | 4 | 1 |
2. Kompresija slike | 2 | 1 |
3. Konstrukcija grafa | 1 | 6 |
4. Mušji drekci | 2 | 0 |
5. Podajanje žoge | 2 | 0 |
Mnenja o 1. nalogi (Reklama)
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Reklama)
2. naloga (Kompresija slike)
3. naloga (Konstrukcija grafa)
4. naloga (Mušji drekci)
5. naloga (Podajanje žoge)
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
2. naloga (Kompresija slike)
3. naloga (Konstrukcija grafa)