Tekmovanje ACM iz računalništva in informatike
Anketa o 16. tekmovanju ACM v znanju računalništva
[Kazalo: nekaj opažanj, statistike po skupinah, prva, druga, tretja skupina.]
Če bi rad kdo v zvezi s tem tekmovanjem še kaj povedal ali vprašal, naj nam piše na rtk-info@ijs.si.
Dobili smo 68 izpolnjenih anketnih obrazcev iz prve skupine, 25 iz druge in 16 iz tretje skupine. Ker je letošnje tekmovanje potekalo v celoti prek interneta, smo tudi anketo izvedli prek spletne strani 1ka.si.
Nekaj opažanj
Podobno kot v prejšnjih letih so skoraj vsi tekmovalci za tekmovanje izvedeli od mentorjev. Letos je bilo nekaj tudi takih, ki so zanj izvedeli na naši spletni strani.
-
S trajanjem tekmovanja in številom nalog so večinoma še kar zadovoljni. Nekaj ljudi si želi več časa pri enakem (ali manjšem) številu nalog ali pa manj nalog pri enakem času reševanja, podobno kot ponavadi.
-
Še vedno je največ takih tekmovalcev, ki so se naučili programirati sami (takih so približno tri četrtine) in/ali v šoli pri pouku (takih je slaba polovica). Približno dve petini tekmovalcev pa sta je naučili programirati (tudi) na krožkih in tečajih.
-
V opisu nalog za I. in II. skupino načeloma navajamo deklaracije v pascalu, C/C++, C#, pythonu in javi, vendar jih zadnja leta praviloma poskušamo napisati v bolj splošni obliki, ki ni specifična za noben posamezen programski jezik. Delež tekmovalcev, ki deklaracije zdaj razume, je visok, podobno kot lani. Pri vprašanju o tem, katere jezike bi še želeli videti v deklaracijah, če odmislimo šaljive predloge in jezike, ki so že tam (npr. java), je bil edini dodatni predlog javascript.
-
Pri vprašanju o izvorni kodi rešitev (ki jih letos objavljamo v C++, za prvo skupino pa tudi v pythonu) je delež tekmovalcev, ki pravijo, da jih ne razumejo, podoben kot prejšnja leta, v drugi skupini je še manjši kot lani. Izmed tistih, ki so napisali kak predlog glede jezika rešitev, jih je največ za javo (zlasti v prvi skupini) in za python in C# (zlasti v drugi skupini).
-
Vprašanja o tem, katere programske jezike tekmovalci poznajo, so bila letos strukturirana enako kot prejšnja leta: pri vsakem jeziku naj bi tekmovalec tudi navedel, koliko programov je že napisal v njem in kako dolg je bil najkrajši od njih. V tabeli spodaj smo uporabili te odgovore tako, da tistih, ki so napisali v nekem jeziku 10 programov ali manj, in tistih, ki so napisali v njem le programe, dolge največ 20 vrstic, preprosto nismo šteli. Tako nam ne bodo meglili slike tisti, ki bi drugače našteli vse jezike, za katere so vsaj približno slišali.
V prvi skupini letos največ ljudi pozna python, ki je v še večji prednosti kot lani; sledita mu C/C++ in java, ki je v primerjavi z lansko anketo letos malo pogostejša. Sledita C# in javascript (tudi slednji je letos pogostejši kot lani). Tudi v drugi skupini leto največ ljudi pozna python, sledi C/C++ (z občutnim zaostankom) in nato java; ta razmerja so podobna kot lani. V tretji skupini je letos ponovno več takih, ki poznajo python, kot takih, ki poznajo C/C++.
-
Pri vprašanju, ali so tekmovalci zadovoljni s sistemom za oddajo odgovorov prek računalnika (v I. in II. skupini), so bili letos kar zadovoljni, saj večjih tehničnih težav ni bilo. Glede tega, da so morali letos tekmovati od doma, se niso pritoževali, precej tekmovacem to še bolj ustreza. Več ljudi je pogrešalo syntax highlighting v obrazcu za oddajo rešitev; v resnici smo si predstavljali, da bodo tekmovalci, sploh ker so letos pisali od doma, pisali svojo kodo v kakšnem drugem urejevalniku, ki ga na svojem računalniku uporabljajo tudi sicer, potem pa jo le kopirali in prilepili v obrazec na našem strežniku za oddajo odgovorov.
Razmeroma pogosta pripomba je bila še ta, da bi želeli v besedilu nalog videti več primerov vhoda in izhoda.
O nalogah:
-
V povprečju so se zdele tekmovalcem vseh treh skupinah primerno težke, v drugi morda sicer za malenkost težje kot ponavadi. V tretji skupini smo letos načrtno dali lažje naloge kot lani, vendar se to na mnenju tekmovalcev o težavnosti nalog v tej skupini ne pozna prav dosti. Če pri vsaki nalogi pogledamo povprečje mnenj o zahtevnosti te naloge (1 = prelahka, 2 = lahka, 3 = primerna, 4 = težka, 5 = pretežka) in vzamemo povprečje tega po vseh petih nalogah, dobimo: 3,27 v prvi skupini, 3,55 v drugi in 3,63 v tretji skupini.
V I. skupini se je zdela tekmovalcem malo težja predvsem naloga 1.3 (rekonstrukcija poti), ki sicer ni posebej težka, je pa malo neobičajna in zahteva nekaj razmisleka. Kot lažjo pa so ocenili nalogo 1.1 (gesla), ki je bila tudi mišljena kot lahka.
V II. skupini je izstopala naloga 2.5 (Tetris), ki se je večini ljudi zdela pretežka. Rešitev te naloge je sicer zelo šolski primer rekurzije, vendar le-ta tekmovalcem v drugi skupini mogoče še ni tako domača. Kot najlažjo pa so v tej skupini ocenili nalogo 2.1 (sredinec).
V III. skupini se jim je zdela najtežja naloga 3.4 (virus v Timaniji), ki se je večini ljudi zdela težka ali pretežka. Konceptualno sicer ni tako težka, je pa z njo precej dela, ker moramo dve vrsti testnih primerov reševati na dva precej različna načina (pri tej nalogi je veliko tekmovalcev tudi reklo, da bi vzela preveč časa). Najlažja v tej skupini se jim je zdela naloga 3.1 (kapniki).
-
Človek bi pričakoval, da tekmovalci pri nalogah, ki so se jim zdele težje, dosežejo manj točk. Podobno kot prejšnja leta smo računali korelacijski koeficient med tem, kako težka se je zdela naloga tekmovalcem, in tem, kolikšen delež točk so pri njej v povprečju dosegli; letos je ta korelacija nižja kot v prejšnjih nekaj letih (R2 = 0,42, v prejšnjih letih 0,68, 0,71, 0,67, 0,70, 0,39, 0,57, 0,14, 0,52, 0,20, 0,11, pred tem več let okoli 0,4).
-
Pri vprašanju „ali se ti zdi, da je (ali: bi) naloga vzela preveč časa?“ je bil delež pritrdilnih odgovorov velik zlasti pri nalogah 1.3 (rekonstrukcija poti), 2.5 (tetris) in 3.4 (virus v Timaniji). Še posebej izstopa slednja, kjer je rešitev res nekoliko daljša kot običajno. Verjetno ni naključje, da so se jim zdele večinoma iste naloge tudi najzahtevnejše.
-
Komentarjev, da jim je neka naloga že znana, je bilo letos skoraj pol manj kot lani; največ jih je bilo pri nalogi 1.5 (zlaganje loncev). Ocene zanimivosti nalog so v prvi skupini 2,64 (če je 1 = dolgočasna, 2 = povprečna, 3 = zanimiva), v drugi 2,67 in v tretji 2,80. Te ocene so podobne kot že zadnjih nekaj let. Kot bolj zanimive izstopajo 1.3 (rekonstrukcija poti), 2.5 (tetris) in 3.3 (proizvodnja cepiva), kot manj zanimivi pa 1.4 (kako dobri so virusni testi?) in 2.3 (pletenje puloverja).
-
Tudi z dolžino besedila so bili večinoma zadovoljni; ocene so podobne kot prejšnja leta. Po komentarjih, da je naloga predolga, še najbolj izstopajo naloge 1.5 (zlaganje loncev), 2.5 (Tetris), 3.2 (socialno omrežje) in 3.4 (virus v Timaniji). Mnenj, da je besedilo prekratko, je bilo malo, še največ pri nalogi 1.4 (kako dolgi so virusni testi?).
-
Z razumljivostjo besedila nalog so tekmovalci večinoma zadovoljni, podobno kot prejšnja leta, v drugi skupini še malo bolj. Kot težje razumljive so ocenili predvsem naloge 1.2 (Marsovci), 1.4 (kako dobri so virusni testi?), 2.5 (Tetris) in 3.4 (virus v Timaniji). Pri tem še zlasti izstopa 1.4, ki je redek primer naloge, pri kateri je več ljudi reklo, da je težko razumljiva ali celo nerazumljiva, kot pa, da je razumljiva. To se je pokazalo že med tekmovanjem, ko je bilo ravno o tej nalogi največ vprašanj (predvsem o pomenu parametra n).
-
Pri vprašanjih „katera naloga ti je najbolj všeč?“ in „katera naloga ti je najmanj všeč?“ so bili glasovi letos precej razpršeni med naloge, večkrat pa se je tudi zgodilo, da je ista naloga dobila veliko glasov pri obeh vprašanjih (npr. vse naloge v prvi skupini). Kot nepriljubljene izstopajo naloge 1.4 (kako dobri so virusni testi?), 2.5 (Tetris) in 3.4 (virus v Timaniji), kar so večinoma tudi tiste naloge, ki so se jim zdele težke in težko razumljive. Kot bolj priljubljene pa izstopajo naloge 1.3 (rekonstrukcija poti), 2.1 (sredinec) in 3.1 (kapniki).
Programersko znanje:
Vprašanja o programerskem znanju so so dajala podobne rezultate kot lani; v prvi skupini tekmovalci pravijo, da znajo malo manj kot tisti v lanski anketi.
Stvari, ki jih poznajo slabše, so približno iste kot v prejšnjih letih: kazalci, naštevni tipi in operatorji na bitih; v 1. in 2. skupini tudi strukture in rekurzija. Kazalce pozna letos še manj ljudi kot lani (kar sicer najbrž ni čudno, saj jih veliko dela v jezikih, kjer s kazalci nimajo veliko opravka).
- Pri vprašanjih o poznavanju algoritmov in podatkovnih struktur so tekmovalci letos ocenili svoje znanje nižje kot tisti na lanski anketi. Pri teh rezultatih so sicer v anketah iz leta v leto prisotna razna nihanja, ni pa videti kakšnega očitnega dolgoročnega trenda.
Katere programske jezike so uporabljali:
V prvi skupini je daleč najpogostejši jezik python, podobno kot lani; sledi mu java, nato pa C/C++; C# je letos razmeroma redek, podobno kot lani. Tudi v drugi skupini je najpogostejši python, vendar C++ za njim ne zaostaja toliko kot lani; jave pa letos ni v drugi skupini uporabljal nihče. V tretji skupini večina tekmovalcev uporablja C++, tako kot ponavadi, vendar je uporabnikov jave in pythona več kot običajno.
Od ostalih jezikov imamo letos štiri uporabnike pascala (vse v prvi skupini) in tri uporabnike javascripta, bolj eksotičnih jezikov pa ni uporabljal nihče.
Jezik | Št. tekmovalcev, ki so ga uporabljali | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2021 | 2020 | 2019 | 2018 | 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 | 2007 | 2006 | 2004 | 2003 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | I | II | III | III | |
Pascal | 4 | 2 | 2 | 4 | ⅓ | 3 | 5 | 2 | 2.5 | 2 | 1 | 1 | 1 | 6 | 1 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4.5 | 5 | 2 | 4 | 2 | 1 | 1.5 | 2 | 2 | 8.5 | 2 | 1 | 6 | 5 | 5 | 23 | 20 | 13 | 17 | ||||||||||||||
C | 8 | 5 | 0.5 | 3.5 | 3 | 10 | 4 | 0.5 | 5 | 4 | 0.5 | 4 | 3 | 2.5 | 4⅓ | 1 | 2 | 3 | 1 | 3.5 | 6 | 2 | 7 | 7 | 2 | 1 | 7 | 2 | 6 | 6 | 1 | 9.5 | 3.5 | 0.5 | 4.5 | 11 | 2.5 | 5.5 | 11 | 6.5 | 4 | 16 | 1.5 | 13 | 7.5 | 1 | 4 | |||||
C++ | 13 | 11.5 | 18.5 | 26.5 | 8 | 14 | 21.5 | 7.5 | 18 | 18.5 | 13 | 11 | 23 | 10 | 15.5 | 28 | 8 | 9 | 27 | 9 | 9.5 | 19 | 4.5 | 10.5 | 17 | 12.5 | 7 | 25 | 16 | 9 | 23.5 | 19 | 8 | 33 | 17.5 | 13 | 26.5 | 2 | 12.5 | 17.5 | 11 | 9.5 | 7 | 14 | 15.5 | 13 | 5 | 10.5 | 5 | 6 | 5 | |
PHP | 1 | 3 | 2 | 1 | 0.5 | 1 | 0.5 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
nič | 3 | 2 | 3 | 2 | 1 | 2 | 3 | 4 | 1 | 4 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 5 | 1 | 1 | 3 | 1 | 2 | 3 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
VB | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
C# | 6 | 4 | 6 | 3 | 12 | 2 | 11 | 6 | 7 | 6 | 12 | 5 | 1 | 16 | 5 | 12 | 1.5 | 2 | 18 | 0.5 | 17 | 1 | 3 | 4 | 2 | 3 | 0.5 | 1 | 3 | 0.5 | ||||||||||||||||||||||
Java | 17 | 5 | 15 | 4 | 3 | 15 | 5 | 1 | 21.5 | 8.5 | 4 | 28 | 3 | 2 | 24 | 6 | 5 | 22 | 6 | 3.5 | 23 | 2 | 1.5 | 18 | 8 | 1 | 17 | 6.5 | 1 | 6 | 5 | 3 | 5 | 9 | 4 | 8 | 8 | 11 | 9.5 | 3 | 2.5 | 3 | 0.5 | |||||||||
Python | 43 | 15.5 | 4 | 48 | 20 | 3 | 36.5 | 26.5 | 6.5 | 38 | 11 | 0.5 | 42 | 11 | 29⅓ | 12 | 26 | 1 | 16 | 6 | 16 | 8 | 25 | 5 | 20 | 6 | 12 | 2 | 4 | 0.5 | 6 | 1 | ||||||||||||||||||||
Newtonscript | 0.5 | 0.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
JavaScript | 1 | 2 | 2 | 0.5 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Batch | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Julia | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Swift | 1 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
psevdokoda | 3 | 2 | 1 | 5 | 1 | 3 | 1 | 5 | 5 | 6 | 1 | 10 | 6 | 3 | 2 | 4 | 8 |
Opombe:
- V 3. skupini se je dalo prvotno uporabljati le pascal, C, C++; od leta 2004 naprej tudi javo; od 2008 naprej tudi C#; v letih 2015–17 tudi VB.net; od 2018 naprej tudi python.
- Polovice in tretjine v gornji tabeli so posledica tega, da nekateri tekmovalci uporabljajo dva ali tri različne jezike (pri različnih nalogah) in jih potem štejemo delno k vsakemu.
- „Nič“ pomeni, da tekmovalec ni napisal nič izvorne kode (pač pa npr. odgovore v naravnem jeziku ali pa sploh ničesar). Tekmovalce, ki so pisali le psevdokodo (čeprav so naloge zahtevale izvorno kodo v konkretnih programskih jezikih), od leta 2009 naprej štejemo posebej. Kot ponavadi je bila meja med psevdokodo in naravnim jezikom v nekaj primerih precej zabrisana.
- Tisti, ki v 1. in 2. skupini uporabljajo C++ namesto C, zdaj že kar pogosto uporabljajo stvari,
ki so specifične za C++ (in jih v C-ju ni) in ta raba skozi leta počasi narašča. To so ponavadi predvsem
vhodni in izhodni tokovi (
<iostream>
namesto<stdio.h>
,cin
incout
namestoprintf
inscanf
), razredastring
invector
, včasih pa tudi druge podatkovne strukture (npr.map
). V tretji skupini je letos precej tekmovalcev uporabljalo tudi kaj iz novejših verzij C++ (od C++11 naprej, npr.auto
, rangedfor
,emplace_back
, lambde).
Sledijo podrobni rezultati ankete. Opombe v oglatih oklepajih [takole] so moje.
Vprašanja za vse skupine
Kje si izvedel za to tekmovanje?
Skupina | Kje si izvedel za to tekmovanje? | |||
---|---|---|---|---|
od mentorja | na spletni strani | od prijatelja/sošolca | drugače | |
I | 64 | 3 | 5 | 1 |
II | 22 | 1 | 3 | 2 |
III | 12 | 1 | 4 | 0 |
Če na spletni strani, na kateri?
- Arduino(C), HTML/CSS/JS/PHP
- Arduino(ce šteje)
- Arduino, scratch
- Bash, C++, Python, Ruby, "bVerbose", HP 48G RPN, Fortran, Java, Vimscript, (La)TeX, (My)SQL, SqLite, DOS Batch (xD), dc posix kalkulator (xD), Scratch (xD)
- brainfuck, java script, openCl, scratch, scratch 2, smilebasic, c++, hp 48gx, actionScript, Bash, Assembler, Excel, Lisp, Lua, Mathematica, vimscript, Minecraft, zsh
- C#, C++
- Da, python.
- dart, c, c++, #
- HTML in CSS zelo veliko, a to nista prava programerska jezika.
- Html, css
- HTML, CSS, JavaScript
- html, css, json
- HTML, Javascript, CSS, LaTeX, Java.
- Html-če se šteje kot programski 👅
- Ja, java script
- java
- Java, C#
- Java, PHP, Bash
- Kotlin
- Logo, pascal, malo pythona
- Pascal, C, JavaScript
- php
- php, java script, kotlin
- Python
- python, (html, css), php, kotlin, swift, c++, c, c#, go
- Python, C#, C++, PHP, Go
- python, javascript
- Rust, C++, Kotlin, typescript (če se šteje kot poseben :D), LuaScript, Shell, Batch
- s solo v raptorju
- scratch (če šteje) c# (samo hello world) php (obupal po 2h)
- scratch, lego mindstorms ce to dvoje steje?
- Solidity, PHP, C#, Java
- V c#, vendar nisem dobro razumel, latex, ki je teoretično gledano programski jezik, vendar sem ga uporabljal za druge namene.
- Za spletno stran sem malo pogledal HTML, type script in java script, a daleč od obvladanja
- zelo malo se programiral flutter
- Arduino IDE (C++)
- C
- C#
- C++, Javascript, bash
- C++, Js, Kotlin (v vseh treh skoraj nič in ne bi znal napisati programa v njih)
- c, swift, html, javascript
- Django, SQL, Java, C#, C++
- html, php
- Java
- java
- java, C
- Java, Javascript.
- javascript, dart, java, ter seveda html ;)
- Python, java, asm, ...
- Rust, JavaScript
- small basic, python
- Veliko
- A bunch of things but not as much
- bash c c#
- C#, Brainfuck
- C++, Java
- C, Java
- Java, Bash
- Pascal
- php
- PHP, JavaScript, Swift, Haskell
- Rust, PHP, C#
- V mnogih, priložnostno: pascal, lua, java ...
- /
- /
- /
- C
- C++
- Javascript
- Ne
- Ne
- Ne
- Ne
- Ne
- Ne
- Ne
- Ne.
- Ni potrebno
- Po mojem da ni treba
- brainfuck
- java
- Če jezika ne poznaš, ti deklaracija po mojem ne bi koristila.
- Ne
- Želel bi vse v Javi, saj mi trenutno predstavlja edino okno v svet programiranja, :)
- /
- Ne briga me
- Ne čutim potrebe
- c#
- python
- vseeno mi je
- /
- C#
- C, ker je bolj preorpst
- Java
- Java
- Javascript
- Ne
- Ne
- Ne
- Ne
- Ne
- Ne
- Ne.
- java
- java
- morda C
- Java
- Ne
- Ne
- Veliko željo imam, da bi za vse naloge sedaj in za nazaj napisali v JAVI, saj so večina v pythonu ali C++ in jih nato tisti, kateri se učimo Javo zelo težko razumemo, saj nimamo predznanja iz pythona. Hvala:)
- java
- pascal
- python
- Ne
- C#
- Ne
- Ne
- Python ne bi škodil.
- Razen Pythona, ne razumem nobenega jezika dovolj dobro, da bi razumel rešitev. Vendar pa rešitev ne gledam pogosto in ko jih, jih gledam zgolj površinsko in informativno, tako da v resnici ne potrebujem rešitve.
- c#
- c#
- tudi v pythonu
- zelel(a) bi videti, da bi pisali izvorno kodo resiev tudi za drugo skupino v pythonu
- C
- V pythonu tudi za druge skupine.
- /
- Ne
- Ne
- Ne.
- Python v 3. Skupini
- Whitespace
- java
- Enostavna za razumet
- Ker bi nekoč tak program morda tudi sam potreboval
- Ko sem končal to nalogo sem se zelo dobro počutil glede sebe, saj sem uporabil vso znanje ki sem ga imel o programiranju in se veliko naučil
- Poleg tretje je bila edina ki sem se je uspel/a lotiti in jo rešiti v postavljenem časovnem okvirju.
- Preprosta in razumljiva
- Zdi se mi zelo praktična na nek način.
- Bila je ravno toliko težka, da je nisem rešil z lahkoto in ni bila pretežka. Tudi navodila so bila taka, da si jih moral večkrat prebrati, toda ko si jih naštudiral, pot do rešitve ni bila več dolga.
- Ker ni bila pretežka
- Ker sem sprva mislil, da mi ne bo uspelo, a sem si dokazal drugače :)
- Najbolj elegantna rešitev.
- Zanimiva zgodba naloge
- Bila je najbolj zanimiva.
- Ker je zelo praktična in ne tako matematična kot npr. 5 naloga
- Ker mi je bila najbolj zahtevna
- Ker sem jo znal rešiti v celoti brez večjih težav
- Ker sem potreboval dlje časa da sem jo rešil.
- Ker sem se nekaj novega naučil, razvil nov način razmišljanja.
- Najbolj me je zainteresiralo
- Poznana zadeva (poti in mape), a zanimiv način.
- Vhod podatkov se je estetsko in smiselno povezal z izhodom.
- zanimivo, z računalnistvom povezano
- Ker je bila lepa finta z XOR operacijo.
- Ker sem jo znala.
- Všeč mi je bilo, da je bila pomembna optimizacija
- zelo vsec mi je bila moja resitev ki sem jo nasel zato se je v meni takrat zbudilo veselje in pocutil sem se kot da sem na vrhu sveta :)
- Bila je zanimiva in elegantno rešljiva
- moraš ugotoviti, kako priti do rešitve
- rabil sem qsort
- (1, 2) Zanimivi + imel sem vsaj malo pojma kaj delati za razliko od preostalih treh ;(
- (1, 2, 3) Ker je besedilo bilo dovolj razumljivo in sem hitro dobil idejo za resevanje
- (1, 2, 3, 4, 5) Vse so bile v redu.
- (1, 2, 4) Razumljive in rešljive primerna težavnost.
- (1, 3) [ni navedel razloga]
- (1, 3) [ni navedel razloga]
- (1, 4) Ker sem jo reseval prvo in sem najbolj uzival pri resevanju te naloge.
- (1, 5) 1. zato, ker je lahko iz vsakdanjega življenja. 5. Teoretično zanimiva, ker je več možnih rešitev.
- (1, 5) [ni navedel razloga]
- (1, 5) Ker se mi je zdela zanimiva
- (2, 3) najbolj zanimivi nalogi
- (2, 4) [ni navedel razloga]
- (2, 5) Zabavno slišati sebe govoriti lonec
- (3, 4) Ker sem jih najbolje znal sprogramirati.
- (3, 4) Obe sta imeli konkretno rešitev ki ni vzela preveč časa za izvedbo
- (4, 5) Zdela se mi je zanimiva in ne pretežka.
- Bila je dolgočasna saj je bilo treba samo spremnijati črke in dodati piko
- Bila je dolgočasna, a pretežka za 1. nalogo.
- Enostavno mi ni bila zanimiva.
- Nalogo sem razumel, a je nisem znal rešiti.
- Nisem imel pojma kako bi se tega lotil
- Prelahka
- Text (iz stm in arduino sem bol navajen dela z stevili)
- Zelo preprosta je bila.
- najbolj enostavna
- nisem razumel navodila
- Nisem je razumel
- Nisem ravno vedel kako bi primerjal vrednosti 4 tabel na različnih mestih oziroma, kako bi skrajšal seštevanje posameznih del, brez da bi ustvaril 100 števcev.
- Vsaj zame dvoumno napisano besedilo.
- Ker nisem našel elegantne rešitve.
- Ker sem jo rešil 2krat in še vedno je ostala prazna.
- Ker sem vedla, da imam pravilen koncept, a nisem imela zadosti časa za debugganje.
- Ni mi bila slaba, ko sem naredil plan. Vendar plan je trajal veliko časa.
- Nisem vedel, kako jo naredit
- Pretežka
- Preveč časa sem porabil zanjo in skoraj izgubil motivacijo
- imam premalo znanja zanjo
- Bila je malo težje razumljiva.
- Ker je nisem razumel popolno.
- Ker na koncu ni bilo več časa, da bi lahko dobro premislil in jo rešil.
- Ker nisem razumel navodil
- Ker sem narobe razumel navodilo in sem zanjo po nepotrebnem zapravil veliko časa.
- Naloga se mi je zdela pretežka, težko je bilo predvsem to, da si moral delati več z besedilom in manj s številkami kot pri drugih nalogah.
- Ne razumljiva in najtežja
- Nisem razumel.
- Pretežka mi je pa bila všeč aktualizacija
- ker sem jo narobe razumel sem jo rešil anrobe
- nerazumljiva čeprav ne preveč teska
- nisem je razumel
- težko je bila razumljiva in domnevam, da je moja rešitev preenostavna da bi bila pravilna.
- Saj besedilo sploh ni bilo razumljivo. Premalo argumentov. Sploh nisem zastopil kaj naj bi jaz delal, da pridem do rešitve.
- Za moje znanje (oz. pomanjkanje le-tega) je bila pretežka, da bi jo lahko rešil/a s programsko kodo, sicer bi lahko opisal/a postopek reeševanja (kar je tudi pisalo v navodilih), vendar mi je opisovanje veliko težje v tem smislu, da bi besedilo/opis napisal/a tako, da bi bralec, ki me ne pozna še vedno razumel, kaj želim s slednjim povedati (se pravi, da se pri branju ne bi zapletel).
- Zakomplicirano
- nekaj casa sem se lovil kaj pomeni da nesmem dati posode 3 in 5 neposredno v posodo 20
- (2, 5) Marsovci zaradi težko razumljivih navodil, lonci ker mi je zmanjkalo znanja oz. časa
- (2, 5) ker je nisem popolnoma razumel
- (3, 4, 5) Imam očitno premalo znanja in izkušenj za reševanje česa takega
- (3, 5) Pri 3. se nisem znašel sprva, pri 5. pa nisem vedel točnega kriterija zlaganja.
- (4, 5) [ni navedel razloga]
- (4, 5) [ni navedel razloga]
- Ker je bila dokaj preprosta.
- Ker sem jo znal.
- Najbolje razumljiva
- Zdela se mi je domiselna.
- Ker je bila najzanimivejša.
- Tako problem in pot do rešitve sem si lahko jasno predstavljal in implementiral.
- Uživam v iskanju vzorcev v podatkih.
- Zanimiva, vec moznih resitev
- Ker je lahko razumljivo navodilo, in je smisel naloge to, da najdemo postopek kako bi rešili osrednji problem, ne pa 4 različne probleme.
- Zanimiv tip naloge, res da je bila dokaj lahka, vendar lahko zelo hitro stvar optimiziraš, če malo vklopiš možgane
- ni bila pretezka, je bila pa zanimiva
- Ker je bila najtežja.
- Ker sem vsaj imel idejo kako jo rešiti
- (1, 2, 3, 4, 5) ker so vse dobre
- (1, 2, 4) [ni navedel razloga]
- (3, 4) Nalogi sta bili najbolj razumljivi in zanimivi. Imeli sta primern čas reševanja in težavnost.
- (3, 4) zanimivi a ne pretežki in predolgi
- Ker raje pišem kodo kot besedila.
- Bila je nekoliko nerazumljiva. Predvsem glede klicanja funkciji oz. katere funkcije so že podane, vendar je bila rešljiva.
- Ni bilo prisotnih nekih algoritmov. Dokaj enostaven program za mikrokrmilnik.
- Bila je izven mojega znanja
- Ker se mi je zdela kar zapletena.
- Trajala je predolgo, da sem jo rešil. Zelo lahko se je zmesti, če je treba nenehno razmišljat v štirih for zankah in reševati 3 različne probleme naenkrat(skupni večkratnik, iskanje najkrajšega niza, konstruiranje končnega niza).
- 4. ker nimam pojma kako bi lahko rešitev implementiral.
- Ker je bila zelo zahtevna
- Ker nisem imel pojma kako jo rešiti na učinkovit način
- Bila mi je pretežka za moje znanje programiranja
- Ker je bila definicija kaj tocno pocnejo posamezne fukcije malo tezja za razumet.
- Nisem je uspel rešiti, drugače nimam nekih pripomb.
- Težka
- naloga terja veliko razmisljanja, ki na tako kratkem tekmovanju deluje zelo stresno
- pretežka/predolga zame
- težka
- (2, 3) [ni navedel razloga]
- (2, 5) 5. Ker nisem imel pojma kako se je lotiti. 2. Ker so naloge mikrokontrolerskega tipa za 1. skupino. Raje bi videl kaksno enostavnejso matematicno nalogo.
- (3, 4) Ker sem mislil, da sem rešil, pa sem se spomnil, da še ni vredu trikrat.
- (3, 4, 5) Ker jih nisem znal
- (ni navedel naloge) vse bo bile dobre
- Ker mi je uspelo narediti z največ točkami
- Rešil sem jo
- ker sem jo reševal najprej
- Naloga ima všečno rešitev z DSU.
- Ker sem v reševanju užival.
- ker je bila zanimiva, posebna in precej druga;na a hkrati precej te\ka
- Lepa ideja, preprosta implementacija
- (1, 2) Ker sem jih znal rešiti :)
- (1, 3, 5) [ni navedel razloga]
- (1, 5) Zelo zanimiva
- Sprva mi ni bilo jasno zakaj pri pogoju "kdaj železnica seka kamnik" velja pri stalagmitih neenakost pri stalaktitih pa stroga neenakost.
- ker sem pri njej obupal
- no idea how zou do it
- Ker je nisem rešil
- Nisem se je lotila, ker se mi je zazdela prezahtevna
- Prekomplexna za dan čas
- Subtask 2 je ne-lepa implementacijska naloga (ki ni glede na resitev na noben nacin povezana z subtaskoma 1 in 3), brez posebnih idej, vredna pa je samo 25/100 tock celotne naloge
- Zdela se mi je zelo težka
- (4, 5) Dolgo in nejasno besedilo.
Katere programske jezike obvladaš?
V anketnem obrazcu je bilo prostora za tri jezike; pri vsakem naj bi tekmovalec tudi navedel, koliko programov je že napisal v njem in kako dolg je bil najdaljši od njih. Spodaj za vsako skupino piše, koliko tekmovalcev je navedlo posamezni jezik in pri tem niti število programov ni bilo manjše od 10 niti dolžina najdaljšega programa ni bila manjša od 20 vrstic.
Jezik | Skupina | ||
---|---|---|---|
I | II | III | |
assembly | 1 | 0 | 0 |
AutoHotKey | 1 | 0 | 0 |
basic | 3 | 0 | 0 |
C | 10 | 5 | 2 |
C# | 6 | 5 | 4 |
C++ | 17 | 10 | 11 |
C/C++ | 0 | 1 | 1 |
go | 0 | 0 | 1 |
HTML | 4 | 0 | 0 |
java | 17 | 1 | 3 |
JavaScript | 10 | 3 | 4 |
kotlin | 1 | 0 | 1 |
pascal | 7 | 3 | 0 |
PHP | 6 | 1 | 0 |
python | 36 | 20 | 16 |
R | 2 | 1 | 0 |
SQL | 1 | 0 | 0 |
V anketi je bila tudi rubrika za naštevanje morebitnih ostalih programskih jezikov, v katerih je tekmovalec tudi že kdaj programiral. Tu so navedli naslednje jezike:
Prva skupina:
Druga skupina:
Tretja skupina:
Programski jeziki v opisih nalog in v rešitvah
„V besedilu nalog trenutno objavljamo deklaracije tipov in podprogramov v pascalu, C/C++, C#, pythonu in javi. Ali razumeš kakšnega od teh jezikov dovolj dobro, da razumeš te deklaracije v besedilu naših nalog? Ali bi raje videl, da bi objavljali deklaracije (tudi) v kakšnem drugem programskem jeziku?“
Skupina | Ali razumeš deklaracije v besedilu nalog (v pascalu, C/C++, pythonu in javi)? Ali predlagaš (še) kak drug jezik? | So ti prišle deklaracije v pythonu kaj prav? | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Da | Ne | Da | Ne | |||
Število | Predlogi | Število | Predlogi | |||
I | 61 | 4 | 24 | 41 | ||
II | 25 | 0 | 11 | 14 |
„V rešitvah nalog trenutno objavljamo izvorno kodo v C++, v prvi skupini pa tudi v pythonu. Ali razumeš C++ dovolj dobro, da si lahko kaj pomagaš z izvorno kodo v naših rešitvah? Ali bi raje videl, da bi izvorno kodo rešitev pisali v kakšnem drugem jeziku? Če da, v katerem?“
Skupina | Ali razumeš izvorno kodo v rešitvah (v C++)? Ali predlagaš (še) kak drug jezik? | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
Da | Ne | (Prazno) | ||||
Število | Predlogi | Število | Predlogi | Število | Predlogi | |
I | 50 | 13 | 5 | |||
II | 23 | 2 | 0 | |||
III | 14 | 2 | 2 |
Prva skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Gesla | 1 | 10 | 40 | 9 | 3 | 1 | 3.10 | 88 | 13.6 | 15.5 |
2. Marsovci | 0 | 8 | 38 | 16 | 1 | 1 | 3.16 | 81 | 11.0 | 11 |
3. Rekonstrukcija poti | 0 | 10 | 14 | 25 | 9 | 2 | 3.57 | 70 | 8.7 | 8 |
4. Kako dobri so virusni testi? | 1 | 10 | 29 | 11 | 5 | 4 | 3.22 | 32 | 3.4 | 0 |
5. Zlaganje loncev | 1 | 7 | 26 | 14 | 4 | 9 | 3.31 | 68 | 9.1 | 12 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 20 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Gesla | 14 | 40 | 10 |
2. Marsovci | 10 | 41 | 13 |
3. Rekonstrukcija poti | 22 | 29 | 9 |
4. Kako dobri so virusni testi? | 12 | 43 | 4 |
5. Zlaganje loncev | 13 | 33 | 15 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Gesla | 1 | 58 | 5 | 2.06 | 57 | 5 | 2 | 1.14 |
2. Marsovci | 2 | 60 | 3 | 2.02 | 33 | 26 | 5 | 1.56 |
3. Rekonstrukcija poti | 2 | 57 | 1 | 1.98 | 53 | 6 | 1 | 1.13 |
4. Kako dobri so virusni testi? | 5 | 48 | 7 | 2.03 | 22 | 26 | 10 | 1.79 |
5. Zlaganje loncev | 3 | 50 | 7 | 2.07 | 43 | 15 | 2 | 1.32 |
* Povprečja smo računali tako, kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Gesla | 46 | 5 | 1 | 11 |
2. Marsovci | 44 | 3 | 0 | 14 |
3. Rekonstrukcija poti | 51 | 1 | 1 | 5 |
4. Kako dobri so virusni testi? | 33 | 10 | 1 | 12 |
5. Zlaganje loncev | 39 | 6 | 3 | 12 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Gesla | 0 | 0 | 3 | 5 | 2 | 2 | 54 |
2. Marsovci | 7 | 1 | 2 | 4 | 3 | 7 | 45 |
3. Rekonstrukcija poti | 5 | 1 | 10 | 9 | 5 | 8 | 32 |
4. Kako dobri so virusni testi? | 12 | 3 | 4 | 7 | 0 | 7 | 33 |
5. Zlaganje loncev | 11 | 7 | 6 | 6 | 2 | 5 | 34 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Gesla | 12 | 10 |
2. Marsovci | 7 | 7 |
3. Rekonstrukcija poti | 15 | 10 |
4. Kako dobri so virusni testi? | 6 | 17 |
5. Zlaganje loncev | 5 | 9 |
Mnenja o 1. nalogi (Gesla)
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Gesla)
2. naloga (Marsovci)
3. naloga (Rekonstrukcija poti)
4. naloga (Kako dobri so virusni testi?)
5. naloga (Zlaganje loncev)
Drugi odgovori
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
1. naloga (Gesla)
2. naloga (Marsovci)
3. naloga (Rekonstrukcija poti)
4. naloga (Kako dobri so virusni testi?)
5. naloga (Zlaganje loncev)
Drugi odgovori
Druga skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Sredinec | 0 | 7 | 16 | 2 | 0 | 0 | 2.80 | 36 | 10.6 | 10 |
2. Svetilka | 0 | 8 | 13 | 3 | 1 | 0 | 2.88 | 35 | 10.2 | 9 |
3. Pletenje puloverja | 0 | 0 | 9 | 11 | 4 | 1 | 3.79 | 32 | 6.9 | 5 |
4. Pangramski podniz | 0 | 1 | 9 | 7 | 6 | 2 | 3.78 | 28 | 9.1 | 12 |
5. Tetris | 0 | 0 | 1 | 9 | 12 | 3 | 4.50 | 11 | 3.6 | 0 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 20 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Sredinec | 6 | 18 | 1 |
2. Svetilka | 3 | 20 | 2 |
3. Pletenje puloverja | 10 | 12 | 3 |
4. Pangramski podniz | 8 | 13 | 4 |
5. Tetris | 10 | 7 | 8 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Sredinec | 0 | 25 | 0 | 2.00 | 25 | 0 | 0 | 1.00 |
2. Svetilka | 0 | 25 | 0 | 2.00 | 18 | 7 | 0 | 1.28 |
3. Pletenje puloverja | 0 | 24 | 1 | 2.04 | 24 | 1 | 0 | 1.04 |
4. Pangramski podniz | 0 | 24 | 1 | 2.04 | 24 | 0 | 0 | 1.00 |
5. Tetris | 0 | 20 | 3 | 2.13 | 18 | 6 | 0 | 1.25 |
* Povprečja smo računali tako, kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Sredinec | 19 | 0 | 2 | 4 |
2. Svetilka | 15 | 3 | 0 | 7 |
3. Pletenje puloverja | 22 | 2 | 0 | 1 |
4. Pangramski podniz | 20 | 0 | 0 | 3 |
5. Tetris | 21 | 0 | 0 | 1 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Sredinec | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 3 | 21 |
2. Svetilka | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 19 |
3. Pletenje puloverja | 4 | 1 | 5 | 3 | 2 | 4 | 10 |
4. Pangramski podniz | 3 | 2 | 4 | 4 | 0 | 3 | 14 |
5. Tetris | 12 | 6 | 8 | 3 | 1 | 4 | 4 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Sredinec | 7 | 1 |
2. Svetilka | 1 | 2 |
3. Pletenje puloverja | 5 | 4 |
4. Pangramski podniz | 4 | 3 |
5. Tetris | 3 | 10 |
Mnenja o 1. nalogi (Sredinec)
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Sredinec)
2. naloga (Svetilka)
3. naloga (Pletenje puloverja)
4. naloga (Pangramski podniz)
5. naloga (Tetris)
Drugi odgovori
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
1. naloga (Sredinec)
2. naloga (Svetilka)
3. naloga (Pletenje puloverja)
4. naloga (Pangramski podniz)
5. naloga (Tetris)
Drugi odgovori
Tretja skupina
Mnenje o nalogah:
Naloga | Zahtevnost naloge | Povprečna zahtevnost | Točke | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prelahka | lahka | primerna | težka | pretežka | ne vem | > 0 točk | povprečje | mediana | ||
1. Kapniki | 1 | 2 | 11 | 1 | 0 | 0 | 3.00 | 23 | 43.7 | 35.5 |
2. Socialno omrežje | 0 | 2 | 6 | 4 | 3 | 0 | 3.53 | 15 | 31.3 | 5.5 |
3. Proizvodnja cepiva | 0 | 0 | 4 | 10 | 0 | 1 | 3.71 | 18 | 15.2 | 10 |
4. Virus v Timaniji | 0 | 0 | 1 | 6 | 6 | 2 | 4.38 | 4 | 10.9 | 0 |
5. Tja in spet nazaj | 0 | 1 | 6 | 6 | 1 | 1 | 3.50 | 8 | 10.0 | 0 |
Opomba: „> 0 točk“ je število tekmovalcev, ki so pri tej nalogi dobili več kot 0 točk.
Pri vsaki nalogi je možnih 100 točk.
Za potrebe računanja povprečja smo mnenja o zahtevnosti prevedli v števila takole:
prelahka = 1, lahka = 2, primerna = 3, težka = 4, pretežka = 5.
Naloga | Vzela je (ali: bi) preveč časa | ||
---|---|---|---|
da | ne | ne vem | |
1. Kapniki | 3 | 11 | 1 |
2. Socialno omrežje | 5 | 7 | 3 |
3. Proizvodnja cepiva | 2 | 7 | 6 |
4. Virus v Timaniji | 6 | 2 | 7 |
5. Tja in spet nazaj | 4 | 6 | 5 |
Naloga | Dolžina besedila | Razumljivost besedila | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
prekratko | primerno | predolgo | povprečje* | razumljivo | težko razumljivo | nerazumljivo | povprečje* | |
1. Kapniki | 0 | 14 | 1 | 2.07 | 13 | 2 | 0 | 1.13 |
2. Socialno omrežje | 0 | 12 | 3 | 2.20 | 10 | 5 | 0 | 1.33 |
3. Proizvodnja cepiva | 0 | 13 | 1 | 2.07 | 15 | 0 | 0 | 1.00 |
4. Virus v Timaniji | 0 | 10 | 5 | 2.33 | 11 | 3 | 1 | 1.33 |
5. Tja in spet nazaj | 0 | 13 | 2 | 2.13 | 12 | 3 | 0 | 1.20 |
* Povprečja smo računali tako, kot da ima prvi možni odgovor vrednost 1, drugi 2 in tretji 3.
Naloga | Naloga je bila | |||
---|---|---|---|---|
zanimiva | dolgočasna | že znana | povprečna | |
1. Kapniki | 12 | 1 | 1 | 1 |
2. Socialno omrežje | 11 | 1 | 0 | 3 |
3. Proizvodnja cepiva | 13 | 0 | 0 | 1 |
4. Virus v Timaniji | 10 | 0 | 0 | 3 |
5. Tja in spet nazaj | 12 | 0 | 1 | 2 |
Naloga | Si jo rešil? | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
nisem (zmanjkalo časa) | nisem (zmanjkalo volje) | nisem (zmanjkalo znanja) | delno (zmanjkalo časa) | delno (zmanjkalo volje) | delno (zmanjkalo znanja) | rešil v celoti | |
1. Kapniki | 0 | 1 | 0 | 2 | 3 | 6 | 7 |
2. Socialno omrežje | 2 | 4 | 3 | 2 | 0 | 3 | 4 |
3. Proizvodnja cepiva | 2 | 3 | 4 | 4 | 1 | 5 | 1 |
4. Virus v Timaniji | 7 | 5 | 6 | 1 | 0 | 1 | 1 |
5. Tja in spet nazaj | 5 | 3 | 3 | 2 | 1 | 5 | 1 |
Naloga | Katera naloga ti je bila najbolj všeč? | Katera naloga ti je bila najmanj všeč? |
---|---|---|
1. Kapniki | 6 | 1 |
2. Socialno omrežje | 1 | 1 |
3. Proizvodnja cepiva | 3 | 1 |
4. Virus v Timaniji | 1 | 9 |
5. Tja in spet nazaj | 1 | 0 |
Mnenja o 1. nalogi (Kapniki)
Katera naloga ti je bila najbolj všeč in zakaj?
1. naloga (Kapniki)
2. naloga (Socialno omrežje)
3. naloga (Proizvodnja cepiva)
4. naloga (Virus v Timaniji)
5. naloga (Tja in spet nazaj)
Drugi odgovori
Katera naloga ti je bila najmanj všeč in zakaj?
1. naloga (Kapniki)
2. naloga (Socialno omrežje)
3. naloga (Proizvodnja cepiva)
4. naloga (Virus v Timaniji)
Drugi odgovori