Srednješolsko tekmovanje ACM iz računalništva in informatike

Rezultati tekmovanja v 3. skupini

na 17. tekmovanju ACM v znanju računalništva

[Glej tudi: rezultati za vse tri skupine. H kazalu.]

Kdor opazi kakšno napako, naj mi piše.

MestoImeSkupaj
točk
MastermindDolgoviBreakoutPijansko urejanjeL-sistem
1Benjamin Bajd494 (7)100 (100, cpp)97 (100, cpp:2)97 (100, cpp:2)100 (100, cpp)100 (100, cpp)
2Luka Urbanc190 (4)100 (100, cpp)30 (30, cpp)60 (60, cpp) (0, cpp)
3Anže Hočevar171 (7)80 (80, cpp)27 (30, cpp:2)34 (40, cpp:3) 30 (30, cpp)
4Jošt Smrtnik170 (2)90 (90, py) 80 (80, cpp)  
5Jakob Žorž155 (8)100 (100, cpp)24 (30, cpp:3)31 (40, cpp:4)  
6Matej Kralj154 (5)87 (90, cpp:2) 17 (20, cpp:2) 50 (50, cpp)
7Lovro Sikošek100 (3) 30 (30, cpp)40 (40, cpp) 30 (30, cpp)
8Gašper Korbar95 (7)80 (80, cpp) 15 (30, cpp:6)  
9Jakob Kralj58 (6)38 (50, cpp:2 py:3)20 (20, py)   
10Filip Štamcar57 (3) (10, cpp:2)  50 (50, cpp)
11Tim Tisak46 (5) (15, py:4)40 (40, py)  
12Lara Stamać40 (4) (0, cpp:3)40 (40, cpp)  
13Samo Golež10 (2) 10 (10, rs)(0, rs)  
14Jan Mrak(12) (0, py)(0, py:2)(0, py:6)(0, py:3)
14Luka Hrovatič(2)(0, py:2)    
  
V oklepajih je število točk pri najuspešnejši oddaji,
nato pa še programski jezik in število oddaj (če je več kot ena).

V primerih, ko se niso vse oddaje prevedle, je najprej navedeno število oddaj, ki so se prevedle, nato pa še število vseh oddaj (npr. 8/9). Na točkovanje vplivajo le oddaje, ki so se prevedle.

Število parov (tekmovalec, naloga), pri katerih je bila oddana tudi kakšna rešitev v tem jeziku: pascal 0, C 0, C++ 30, C# 0, java 0, python 10, rust 2.

Število točk, dobljenih z rešitvami v tem jeziku (upoštevana je le najboljša oddaja posameznega tekmovalca pri posamezni nalogi): pascal 0, C 0, C++ 1640, C# 0, java 0, python 165, rust 10.

[H kazalu.]