Srednješolsko tekmovanje ACM iz računalništva in informatike

Tetris za dva — tekmovanje programov

Tetris je znana računalniška igra za enega igralca, v kateri igralec razporeja like, ki padajo z vrha zaslona, tako, da jih čimbolj kompaktno zloži na igralno površino. Zaporedje likov naključno izbira računalnik.

V naši nalogi pa eno igro Tetrisa igrata dva igralca. Prvi igralec like zlaga kot pri običajni igri Tetrisa, drugi igralec pa izbira vrstni red likov, ki jih mora nasprotnik zložiti.

Naloga tekmovalcev je napisati par programov: en program, ki like zlaga tako, da bo po nekem vnaprej znanem številu likov višina skladovnice čim manjša, in pa en program, ki nasprotniku določa zaporedje likov tako, da bo po končani igri skladovnica čim višja.

Na tekmovanju bomo programa obeh tipov vsakega tekmovalca primerjali z vsemi nasprotniki, ki jih bodo napisali drugi tekmovalci.

Zasnova za razvoj programov in podroben opis funkcij, ki jih morajo vsebovati, bo objavljena na tej strani v prihodnjih nekaj tednih.

Pravila tekmovanja

Na to tekmovanje se ni treba posebej prijavljati. Tiste, ki vas sodelovanje v tem tekmovanju zanima, vabimo, da nam to čim prej sporočite po elektronski pošti (blaz.novak@ijs.si). V sporočilu tudi navedite, v katerem programskem jeziku bi predvidoma napisali svojo rešitev.

Rok za oddajo programov je 7. marec 2014. Izvorno kodo svojega programa nam pošljite po elektronski pošti na naslov rtk-info@ijs.si. Rezultati bodo objavljeni po zaključku tekmovanja iz znanja, 29. marca 2014.

Na tem tekmovanju programov lahko sodeluje kdorkoli, ne glede na starost, izobrazbo, itd. Objavili bomo rezultate vseh prejetih programov, najbolje uvrščeni dijak in najbolje uvrščeni študent pa bosta dobila tudi praktične nagrade.

Če imate v zvezi s tekmovanjem programov kakršna koli vprašanja, se obrnite na Blaža Novaka (blaz.novak@ijs.si).

Na vrh strani. | H kazalu. | Imate vprašanje ali komentar?