Srednješolsko tekmovanje ACM iz računalništva in informatike
Rezultati tekmovanja v 3. skupini
na 20. tekmovanju ACM v znanju računalništva
[Glej tudi: rezultati za vse tri skupine. H kazalu.]
Kdor opazi kakšno napako, naj mi piše.
Mesto | Ime | Skupaj točk | Trki | Steklenice | Zlatarna | Urejanje z lažmi | Razrez kolobarja | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Luka Heric | 192 (24/25) | 0 (10, cpp:9) | 94 (100, cpp:3) | 57 (75, cpp:7/8) | 27 (30, cpp:2) | 14 (20, cpp:3) | |
2 | Jakob Omahen | 125 (12) | 77 (80, cpp:2) | 0 (0, cpp) | 0 (0, cpp:4) | 48 (60, cpp:5) | ||
3 | Rok Lavrič | 89 (5) | 17 (20, cpp:2) | 52 (55, cpp:2) | 20 (20, cpp) | |||
4 | Mitja Ševerkar | 75 (9) | 0 (0, cpp:2) | 30 (30, cpp) | 45 (45, cpp) | 0 (0, cpp:5) | ||
5 | Meta Heric | 74 (5) | 15 (15, cpp) | 42 (45, cpp:2) | 17 (20, cpp:2) | |||
6 | Aljaž Erman | 69 (13) | 15 (30, py:6) | 47 (50, py:2) | 0 (5, py:3) | 7 (10, py:2) | ||
6 | Bor Vodovnik | 69 (8) | 2 (5, cpp:2) | 67 (70, cpp:2) | 0 (0, cpp:4) | |||
8 | Gabriel Pagliaruzzi | 60 (3) | 40 (40, cpp) | 0 (0, cpp) | 20 (20, cpp) | |||
9 | Lovro Terseglav | 46 (6) | 0 (0, py:2) | 46 (55, py:4) | ||||
10 | Gal Končar | 40 (8) | 7 (10, cpp:2) | 32 (35, cpp:2) | 1 (10, cpp:4) | |||
11 | Andrei Zadonskii | 37 (9) | 1 (10, py:4) | 35 (35, py) | 1 (10, py:4) | |||
12 | Gal Gazič | 29 (9) | 27 (30, cpp:2) | 2 (5, cpp:2) | 0 (10, cpp:5) | |||
13 | Domen Porenta | 27 (9) | 27 (30, cpp:2) | 0 (10, cpp:7) | ||||
14 | Tine Breskvar | 24 (9) | 17 (35, cpp:7) | 7 (10, cpp:2) | ||||
15 | Gregor Potočnik | 21 (5/6) | 14 (20, cpp:3) | 0 (0, cpp:0/1) | 7 (10, cpp:2) | |||
16 | Urban Pleša | 20 (14) | 0 (0, rs:9) | 15 (15, rs) | 5 (5, rs) | 0 (0, rs:3) | ||
17 | Jure Steiner | 14 (5) | 14 (20, cpp:3) | 0 (0, cpp:2) | ||||
18 | Ajda Heric | 12 (10) | 0 (0, cpp:2) | 1 (10, cpp:4) | 11 (20, cpp:4) | |||
19 | Matic Izak | 10 (7) | 1 (10, py:4) | 9 (15, py:3) | ||||
20 | Eva Šolinc | 5 (8) | 0 (0, cpp) | 1 (10, cpp:4) | 4 (10, cpp:3) | |||
21 | Igor Setnikar | 0 (1) | 0 (0, cpp) | |||||
V oklepajih je število točk pri najuspešnejši oddaji, nato pa še programski jezik in število oddaj (če je več kot ena). |
V primerih, ko se niso vse oddaje prevedle, je najprej navedeno število oddaj, ki so se prevedle, nato pa še število vseh oddaj (npr. 8/9). Na točkovanje vplivajo le oddaje, ki so se prevedle.
Število parov (tekmovalec, naloga), pri katerih je bila oddana tudi kakšna rešitev v tem jeziku: pascal 0, C 0,
Število točk, dobljenih z rešitvami v tem jeziku (upoštevana je le najboljša oddaja posameznega tekmovalca pri posamezni nalogi): pascal 0, C 0,