Tekmovanje: Igra "kamen - papir - škarje"

Uvod

Nalogo rešujete sami, pomagate si lahko z lastnimi rešitvami in spletno stranjo www.w3schools.com. Uporaba drugih spletnih strani ni dovoljena. Za izdelavo imate 90 minut časa. Rešitev naloge zapisujete v ustrezne podane datoteke (šablone): spletno stran v "index.html", javascript v "program.js" ter stil v "stil.css". Pred iztekom časa za reševanje je potrebno oddati vse tri omenjene datoteke.

Naloga

Poleg navodil ste dobili vnaprej pripravljeno šablono v katero pišete svojo rešitev. Obstoječe vsebine ne smete brisati, lahko samo dodajate! Šablona uporablja knjižnico jQuery, uporaba le-te je dovoljena, ni pa nujna ali zahtevana. Vse šablone in slike, ki jih potrebujete pustite v podanih mapah.

Implementirajte igro "kamen - papir - škarje" v obliki spletne strani. Pravila igre so že navedena v XHTML šabloni oz. jih lahko vidite na vseh tukaj navedenih slikah. Na prvi sliki lahko vidite izgled spletne strani ob prvem obisku, na drugi sliki pa izgled po končani igri. Pri implementaciji upoštevajte naslednje:

Oblika je predpisana, podrobnosti so vidne na spodnji sliki.

Kriterij

Celotna naloga je vredna 170 točk in je razdeljena na več sklopov glede na zahtevano znanje.

Del Točke Zahteve
XHTML 50 (5 x 10)
  • dodan padajoči seznam
  • dodan gumb "Začni igro"
  • dodana tabela s tremi stolpci (igralec, potek igre in računalnik), kot je prikazano na slikah
  • dodani drugi smisleni elementi ali atributi, potrebni za izdelavo igre
  • veljavna XHTML koda
JavaScript 50 (5 x 10)
  • dokler je igralec z miško nad sliko škarij, kamna ali papirja je le ta označena (rdeč okvir).
  • premik nad sliko klik na gumb "Začni igro" pripravi novo igro: ponastavi lastne spremenljivke in pobriše sredinski stolpec s potekom igre
  • Zadnja izbira računalnika se označi na desni strani.
  • klik na eno od treh slik na levi izvede rundo igre. V sredinski stolpec se izpiše zmagovalca igre.
  • ko se izvede določeno število rund (določeno v padajočem seznamu), se v srednji stolpec izpiše končnega zmagovalca igre
CSS 50 (5 x 10)
  • pravilno nastavljeno barva ozadja, slika ozadja in pozicioniranje in dimenzija glavnega vmesnika spletne strani
  • pravilne nastavitve vseh pisav
  • pravilno nastavljene lastnosti vseh robov
  • pravilni odmiki vseh napisov
  • pravilno pozicioniranje slik in pravilen izgled
CSS vezan na javascript 20 (2 x 10)
  • pravilno spreminjanje stilov v primeru interakcije, npr. prehodi miške
  • pravilen izpis in pozicioniranje sporočil poteka igre (npr: kamen:škarje na levo in zeleno)