Srednješolsko tekmovanje ACM iz računalništva in informatike

Poplavljanje

To je „off-line naloga“. Na tej spletni strani je objavljen opis naloge in testni primeri. Svoje rešitve lahko pošlješ prek obrazca na tej strani kadarkoli do vključno 25. marca 2022 (dan pred tekmovanjem).

Opis naloge

Dana je karirasta mreža, v kateri je vsaka celica pobarvana z določeno barvo. Barve celic lahko spreminjamo, vendar le na naslednji način: izberemo si neko barvo in začnemo mrežo „poplavljati“ z njo v zgornji levi celici. Nova barva se iz zgornje leve celice razširi tudi na tiste njene sosede, ki so bile prej enake barve kot ona, iz njih pa spet na tiste njihove sosede, ki so bile prej enake barve kot zgornja leva celica, in tako naprej na vse celice, ki so dosegljive na ta način.

Tvoja naloga je s čim manj takšnimi poplavljanji doseči, da bodo vse celice mreže pobarvane z isto barvo (ni važno, katero).

Primer mreže in enega od možnih zaporedij poplavljanj:

Obrazec za oddajo rešitev

(Oddaja rešitev je možna do vključno 25. marca 2022.)

Datoteka s tvojo rešitvijo:

Najboljše doslej oddane rešitve

Prikaži podrobno tabelo rezultatov po posameznih testnih primerih.

Skupni seštevek

V skupnem seštevku se za vsakega tekmovalca seštejejo njegove točke z vseh testnih primerov.

Ime in priimekRezultat
Matej Kralj286
Gregor Kikelj280
Luka Stražišar234
Anže Hočevar215
Samo Kralj191
Matjaz Leonardis90

[H kazalu. | Na vrh te strani. | Imate vprašanje ali komentar?]